Relance: opnieuw eropuit met UiTPAS
Steeds meer vrijetijdsinitiatieven kunnen (binnenkort) terug de deuren openen. Een echte relance kondigt zich aan! Hoe breng je UiTPAS opnieuw en op tijd terug onder de aandacht bij je publiek?
UiTPAS & jeugdverenigingen: wat vinden ze er zelf van?
We gingen langs bij drie jeugdverenigingen en vroegen naar hun ervaring met UiTPAS. Lees hier drie eerlijke interviews.
Gezinsbond is nieuwe bovenlokale UiTPAS-partner
Zo wordt Gezinsbond nog een stukje toegankelijker voor meer mensen in heel Vlaanderen! De lokale afdeling van Hofstade vertelt over hun ervaring met UiTPAS.
UiTPAS-punten sparen via QR-codes
Gebruik de printbare QR-codes om je publiek eenvoudig UiTPAS-punten te laten sparen zonder spaarzuil.
UiTPAS regio Druivenstreek & Van Polder tot Kempen maken zich klaar voor lancering
Eind 2020 werden de UiTPASdossiers van Vrijetijdsregio Druivenstreek en BisCuit goedgekeurd. Dat betekent dat zij nu volop bezig zijn met het opstarttraject, begeleid door publiq. Een kennismaking!
Regionale samenwerking: UiTPAS Maasland aan zet
Sinds september 2020 vormen Maasmechelen, Dilsen-Stokkem en Lanaken samen UiTPAS Maasland. Simon Colla is coördinator en kwam de opstart en werking toelichten op het publiqForum 2020.
Hoe het lokaal netwerk vrijetijdsparticipatie en de UiTPASwerkgroep toeleiding op elkaar afstemmen?
In deze blogreeks van 5 interviews onderzoeken Demos en publiq hoe het lokaal netwerk en de UiTPASwerkgroep toeleiding zich tot elkaar verhouden.
Willemsfonds wordt bovenlokale UiTPAS-partner
Vanaf 2021 wordt het Willemsfonds bovenlokale UiTPAS-partner. Dit betekent dat het landelijke Willemsfondsaanbod deel wordt van het UiTPAS-aanbod. Wat zijn de voordelen en hoe pakken ze dit aan?
UiTPAS-punten voor het goede doel
De eindejaarsperiode is traditioneel het moment waarop mensen zich vrijgevig en empatisch opstellen, én ook graag hun UiTPAS-portefeuille opentrekken. Laat je inspireren door de enkele UiTPAS-acties voor het goede doel.
5 tips voor meer rendement uit je e-mailcampagnes
Hoe zorg je ervoor dat meer mensen je e-mail zien in hun mailbox, je e-mail open doen, zin hebben in je voorstel, en er effectief op ingaan? En dat jij dus meer rendement haalt uit je e-mail?
Zo gebruiken jongeren hun UiTPAS
Waar en waarvoor sparen en ruilen jongeren UiTPAS-punten en wat zijn hun favoriete communicatiemiddelen?
Communiceren over UiTPAS: de zomer van Leuven
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Leuven hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?