Team
publiq telt een 80-tal gedreven medewerkers, freelancers en stagiairs en kan rekenen op de steun van een enthousiast bestuursorgaan en algemene vergadering.
Innovatieve doeners
die empowered en allemaal samen
gaan voor maatschappelijke impact.
Blije partners en medewerkers, maak het mee.
publiq ziet een samenleving waar vrije tijd leidt tot ontmoeting, initiatief en gedeelde beleving. Waarin elk individu kan en wil deel uitmaken van een publiek.
publiq biedt informatie, maakt van zoekers vinders
'Wat valt er in mijn buurt te beleven?' willen mensen weten. publiq zet daarom in op platformen waar aanbod en publiek elkaar vinden. Een groot aanbod uit de sectoren cultuur, jeugd en sport vertalen we naar een overzichtelijk en uitdagend geheel van publieksgerichte en sectorgerichte projecten en producten, vindbaar en uitnodigend. Slimme technologie, data-analyses en scherpe gebruikersprofielen stemmen het aanbod af op het juiste publiek.
- De UiTdatabank voor organisatoren
- UiTinVlaanderen.be, met de grootste vrijetijdskalender
- UiTagenda-selecties op bijna 1000 kanalen
publiq zorgt voor smaakverbreding, de verwachtingen voorbij
Vrije tijd, de vrijheid om te doen wat niet moet, geeft de kans om iets eerder onbekends te vinden, iets te ontdekken, mee te surfen of te duiken. publiq gelooft dat nieuwe ervaringen en verrassende ontmoetingen het individu en collectief cultureel zelfbewustzijn aanscherpen. En dat dat activeren weerbaarheid en solidariteit versterkt.
publiq bevordert participatie, verbindt diverse publieken
We geloven bij publiq in een divers en inclusief publiek: jong of oud, arm of rijk, met of zonder beperking, met eender welke herkomst of achtergrond. In dialoog, met vertrouwen en creativiteit. Een superdivers aanbod moet een superdiverse samenleving ten dienste staan.
- Vlieg, voor familievriendelijk aanbod
- UiTX, voor 16 tot 26
- Cultuurkuur, voor cultuur op school
publiq bouwt bruggen, verbindt partners
publiq smeedt duurzame samenwerkingsverbanden in het brede vrijetijdsdomein: lokale besturen, onderwijsinstellingen, spelers uit de artistieke, jeugd-, sport- en cultuursector, middenveldorganisaties, media, organisaties en bedrijven met vergelijkbare doelstellingen ... We brengen partners samen rond producten, diensten, kennis, publieksstrategieën en communicatiekanalen met een maatschappelijke meerwaarde. Ook internationaal.
- UiTnetwerk, lokale overheden met het UiTlabel
- Netwerk Vitamine C, iedereen met een hart voor cultuureducatie
- Kennisdeling voor organisaties, aanbieders, experts ...
Graag meer?
- Bekijk en deel hier het aanbod van publiq in een video en als brochure. We schreven ook het manifest van publiq.
- publiq is een vzw met een beheersovereenkomst met de Vlaamse overheid. De tussentijdse resultaten daarvan vind je in ons voortgangsrapport van 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022 en 2022-2023.
- De organisatie heette tot 2017 CultuurNet Vlaanderen. CJP is gefusioneerd met publiq in datzelfde jaar.
- In 2022 vierden wij ons 20-jarig bestaan en brachten daarvoor een publicatie uit: "Iedereen publiek: 20 jaar collectieve vrijetijdsmarketing".
- publiq kan rekenen op de steun van een enthousiast bestuursorgaan en algemene vergadering.
Meewerken aan vrijetijdsplatformen van later?
publiq telt een 80-tal gedreven medewerkers, freelancers en stagiairs. Als we specifiek nieuw talent zoeken, dan vind je dat hier.
Team
Neem contact op met onze medewerkers.
Vind ons
Contacteer ons en vind de weg naar ons kantoor