
Maximaliseer je UiTPAS: verzamel e-mailadressen voor meer betrokkenheid
Activeer UiTPAS-houders en bereik een breder publiek: ontdek waarom en hoe je e-mailadressen kunt verzamelen voor gepersonaliseerde voordelen en grotere betrokkenheid.

Iedereen welkom: tips voor een inclusieve activiteit in de UiTdatabank
Wil je een groter en diverser publiek bereiken? Begin bij je communicatie: met deze tips zorg je ervoor dat iedereen de weg vindt naar jouw activiteit.

Vrije tijd stopt niet bij de gemeentegrens
Hoe kan je buitengemeentelijke vrijetijdsactiviteiten tonen in je gemeentelijke UiTagenda?

UiTselectors trekken op cultuuravontuur
UiTselectors gaan voor UiTX naar de beste concerten, expo’s, feestjes en voorstellingen, en delen hun ervaringen. Vijf tips voor een succesvolle samenwerking met influencers.

Jongeren warm maken voor Erfgoed
Voor Faro werkte publiq een contentcampagne uit ter promotie van Erfgoeddag op UiTinVlaanderen en specifiek bij jongeren via de nieuwsbrief en de sociale media van UiTX.


Bereik een breed publiek met publicatie op meer dan 1000 kanalen
Bereik meer mensen met je activiteiten: maak gebruik van de UiTdatabank voor een grootschalige publicatie en om te verschijnen in specifieke agenda's voor een bepaald doelpubliek.

CC De Bogaard toont aan dat eenvoudige inspanningen met UiTPAS resultaten opleveren
CC De Bogaard bewijst dat je geen spectaculair omruilvoordeel of enorme promotiecampagnes nodig hebt om een effect te bekomen.

Achter de schermen van de UiTdatabank: de Festival-check
Wat gebeurt er achter de schermen van de UiTdatabank om het publiek een volledig festivaloverzicht te bieden en hoe kun jij het meeste uit jouw festivalinvoer halen?

Een rolstoelhelling is niet genoeg
Hoe kunnen onze musea toegankelijker worden voor kinderen met een beperking?


Verenigingen betrekken bij UiTPAS, hoe pak je dat aan?
Stad Blankenberge vertelt hoe zij verenigingen, clubs en organisatoren engageren voor UiTPAS.