Steden en gemeenten promoten het vrijetijdsaanbod met het UiT-label
Het UiT-aanbod in de buurt
Het UiTnetwerk bestaat uit steden en gemeenten die communiceren met het herkenbare UiT-label. De meeste van hun vrije tijd beleven mensen immers dicht bij huis. Daarom zijn steden en gemeenten de juiste partner om over het lokale cultuur- en vrijetijdsaanbod te informeren.
Bijna overal UiT-label, meer en meer UiTPAS
95% van de Vlaamse en Brusselse steden en gemeenten zetten het UiT-label in. Elk jaar kiezen meer en meer lokale overheden, samen met plaatselijke aanbieders, ook voor UiTPAS, als impuls voor meer vrijetijdsparticipatie van inwoners en bezoekers.
UiTnetwerk partnerpagina
Maakt jouw stad of gemeente haar inwoners warm voor vrije tijd met het UiT-label? Op deze pagina vind je alle info die je nodig hebt.
Ga aan de slag met onze praktijkvoorbeelden, tips, hulpmiddelen en meer.
Onze UiTnetwerk-medewerkers informeren, begeleiden, adviseren en nodigen uit voor boeiende uitwisselingen rond UiT-communicatie.

Bekijk ook:

Stad Hasselt vernieuwt UiT-communicatie
Stad Hasselt neemt je mee in de nieuwe UiT-strategie en geeft een inkijk in het vernieuwde UiT-magazine.

Regiocampagne Cultuur geeft Energie
Meer publiek naar de zalen: wat vorig jaar nog een bescheiden postcorona-campagne was, is inmiddels uitgegroeid tot een stevige jaarlijkse actie van de cultuurhuizen in de regio’s Meetjesland en Leie Schelde.

Het publiek na corona: een internationaal perspectief
Keert het cultuurpubliek terug na corona? En waarom of waarom niet? Niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Nederland en in het Verenigd Koninkrijk stellen cultuurhuizen zich die vraag.