Steden en gemeenten promoten het vrijetijdsaanbod met het UiT-label
Het UiT-aanbod in de buurt
Het UiTnetwerk bestaat uit steden en gemeenten die communiceren met het herkenbare UiT-label. De meeste van hun vrije tijd beleven mensen immers dicht bij huis. Daarom zijn steden en gemeenten de juiste partner om over het lokale cultuur- en vrijetijdsaanbod te informeren.
Bijna overal UiT-label, meer en meer UiTPAS
95% van de Vlaamse en Brusselse steden en gemeenten zetten het UiT-label in. Elk jaar kiezen meer en meer lokale overheden, samen met plaatselijke aanbieders, ook voor UiTPAS, als impuls voor meer vrijetijdsparticipatie van inwoners en bezoekers.
UiTnetwerk partnerpagina
Maakt jouw stad of gemeente haar inwoners warm voor vrije tijd met het UiT-label? Op deze pagina vind je alle info die je nodig hebt.
Ga aan de slag met onze praktijkvoorbeelden, tips, hulpmiddelen en meer.
Onze UiTnetwerk-medewerkers informeren, begeleiden, adviseren en nodigen uit voor boeiende uitwisselingen rond UiT-communicatie.

Bekijk ook:

De kracht van het UiT-label
Waarom inzetten op het UiT-label? In dit artikel tonen we hoe UiT zich opwerpt als label en merk voor meer en nieuw publiek, én hoe je er zelf optimaal gebruik van kunt maken in je gemeentelijke vrijetijdscommunicatie.

De 360° UiT-strategie van Kontich: “Werk altijd vanuit je doelpubliek.”
“Gedeelde verantwoordelijkheid” en “denken vanuit de burger” zijn dé uitgangspunten die van UiT in Kontich een succes maken, vertellen Sara Peeters en Kevin Celis van de gemeente Kontich.

Stad Hasselt vernieuwt UiT-communicatie
Stad Hasselt neemt je mee in de nieuwe UiT-strategie en geeft een inkijk in het vernieuwde UiT-magazine.