
UiTPAS verrijkt cultuurbeleving in Waregem
Jorge De Wintere, communicatieverantwoordelijke van Cultuurcentrum De Schakel, deelt hoe ze de integratie van UiTPAS in hun activiteiten hebben aangepakt. "Het valt op dat UiTPAS ons helpt om een gevarieerder publiek te bereiken."

Hoe maak ik UiTPAS bekend bij een breed en divers publiek?
Wil je met UiTPAS een groter en diverser publiek bereiken? Je communicatie is hierbij uiteraard van groot belang. Breng je publiek in kaart en houd de groepen die je graag wil bereiken in je achterhoofd, wanneer je nadenkt over taal- en beeldgebruik. Want UiTPAS is er voor iedereen!

Maximaliseer je UiTPAS: verzamel e-mailadressen voor meer betrokkenheid
Activeer UiTPAS-houders en bereik een breder publiek: ontdek waarom en hoe je e-mailadressen kunt verzamelen voor gepersonaliseerde voordelen en grotere betrokkenheid.

CC De Bogaard toont aan dat eenvoudige inspanningen met UiTPAS resultaten opleveren
CC De Bogaard bewijst dat je geen spectaculair omruilvoordeel of enorme promotiecampagnes nodig hebt om een effect te bekomen.

Verenigingen betrekken bij UiTPAS, hoe pak je dat aan?
Stad Blankenberge vertelt hoe zij verenigingen, clubs en organisatoren engageren voor UiTPAS.
Nieuwe huisstijl Paspartoe promoot nog beter vrije tijd voor alle Brusselaars
De Brusselse UiTPAS in een nieuw jasje naar aanleiding van het tienjarige bestaan.

Iedereen op de achtbaan
UiTPAS Kortrijk maakt de kermis toegankelijk voor mensen met een beperkt budget.

Naar een sterk armoedebeleid: zo doen ze dat in Balen
Geen UiTPAS zonder een sterke lokale visie rond armoede.

Automatische rechtentoekenning voor kansenstatuten in Gent
Stad Gent zet in op proactieve dienstverlening: Gentenaars die een UiTPAS willen kopen en recht hebben op een kansentarief, hoeven daarvoor niet langer een attest voor te leggen.
De sterkte van gemotiveerde UiTPAS-partners
Inspireer en activeer UiTPAS-aanbieders om samen te streven naar meer vrijetijdsparticipatie in je regio. UiTPAS Zuidwest helpt je op weg met nuttige tips!