
Achter de schermen van de UiTdatabank
Wat doet ons contentteam om jouw evenement bij een breed én het juiste publiek in de kijker te zetten, en hoe kun jij hier het meeste uit halen?

Haal nóg meer UiT de UiTdatabank
Je voert je vrijetijdsactiviteiten al in in de UiTdatabank? Perfect! Maar haal je er ook het meeste uit? We geven je een aantal tips zodat jouw activiteiten een zo breed mogelijk publiek bereiken.


Een vliegende start van het nieuwe cultuurseizoen
Het nieuwe cultuurseizoen gaat van start! De ticketverkoop van de Warande verloopt van een leien dakje. Het cultuurhuis deelt graag enkele tips & tricks om je zalen vol te laten lopen.

7 tips voor je eigen Schatten van Vlieg-evaluatie
Schatten van Vlieg zit nu nog fris in het geheugen. Tijd voor een evaluatie!

Toegankelijke vrijetijdsactiviteiten: informeer je publiek
Inter Vlaanderen geeft tips om evenementen toegankelijk te maken voor iedereen. Ontdek wat jij kan doen, want elke persoon verdient toch de kans om zorgeloos van vrijetijdsactiviteiten te genieten?

Zet je kampen in de kijker op UiTinVlaanderen
UiTinVlaanderen helpt ouders bij de zoektocht naar het geschikte kamp voor hun kinderen. Doe mee en maak van UiTinVlaanderen dé verzamelplaats voor alle kampen in Vlaanderen en Brussel. Voeg je kampen nu toe aan de UiTdatabank!

IJzersterke wachtwoorden in 5 stappen
Sterke wachtwoorden creëren, hoe doe je dat? Want een wachtwoordlek in een nietszeggende website kan wel eens grotere gevolgen hebben dan je dacht!

Online voordelen omruilen met UiTPAS
Met online voordelen kunnen pashouders op een eenvoudige manier meer waarde uit hun UiTPAS halen. Zet in op online voordelen en geef je UiTPAS werking een digitale boost!

Punten sparen via de UiTPAS-app
Kaart niet op zak? Pashouders kunnen eenvoudig punten sparen via de mobiele UiTPAS-app!

Ingrijpen op de 3 P’s: Personeel, Publiek en Place
De tips & tricks voor het bereiken van een jong divers, publiek die tijdens de "Expeditie Jong & Divers publiek" en op het publiqForum 2021 aan bod kwamen, sommen we voor je op.

UiT-communicatie of toeristische communicatie?
Waarom zou je als stad, gemeente of regio inzetten op toeristische communicatie en UiT-communicatie en hoe vind je de balans tussen deze twee communicatiestromen?