Vijf tips voor een boeiende online UiTagenda
De online UiTagenda is het hart van je lokale vrijetijdscommunicatie: maak je lokale vrijetijdsaanbod onweerstaanbaar én vindbaar.
UiT in Printcommunicatie
Wil je nieuw publiek bereiken voor de activiteiten in je stad, gemeente, of regio? Dan mag print zeker niet ontbreken in je vrijetijdscommunicatie.
Bereik een breed publiek met publicatie op meer dan 1000 kanalen
Bereik meer mensen met je activiteiten: maak gebruik van de UiTdatabank voor een grootschalige publicatie en om te verschijnen in specifieke agenda's voor een bepaald doelpubliek.
UiTPAS activeert je UiT-communicatie
Hoe gebruik je UiTPAS als het sluitstuk van je vrijetijds- of UiTcommunicatie?
Haal nóg meer UiT de UiTdatabank
Je voert je vrijetijdsactiviteiten al in in de UiTdatabank? Perfect! Maar haal je er ook het meeste uit? We geven je een aantal tips zodat jouw activiteiten een zo breed mogelijk publiek bereiken.
Iedereen welkom: tips voor een inclusieve activiteit in de UiTdatabank
Wil je een groter en diverser publiek bereiken? Begin bij je communicatie: met deze tips zorg je ervoor dat iedereen de weg vindt naar jouw activiteit.
Een familievriendelijk bericht in de UiTdatabank
Wil je een groot publiek bereiken met je familieactiviteit? Zo zit een goed bericht voor families in de UiTdatabank in elkaar.
Zo vinden nieuwe, jonge bezoekers hun weg naar jouw activiteit
De gecureerde UiTX-agenda is dé plek om een nieuw, jong publiek aan te spreken.
Bereik meer publiek met laagdrempelige communicatie
Toegankelijk communiceren is niet moeilijk. Met deze 5 tips geraak je al een heel eind op weg.
UiT-communicatie of toeristische communicatie?
Waarom zou je als stad, gemeente of regio inzetten op toeristische communicatie en UiT-communicatie en hoe vind je de balans tussen deze twee communicatiestromen?