
Nieuw publiek overtuigen met UiTcommunicatie
Hoe kan slimme lokale UiTcommunicatie het verschil maken in het bereiken en overtuigen van nieuw publiek? In dit artikel leer je waarom je met gemeentelijke UiTkanalen met relatief weinig moeite drempels verlaagt en vrijetijdsparticipatie vergroot voor een groot segment van je bevolking.

UiT in Printcommunicatie
Wil je nieuw publiek bereiken voor de activiteiten in je stad, gemeente, of regio? Dan mag print zeker niet ontbreken in je vrijetijdscommunicatie.

Inclusieve communicatie in de UiTdatabank: 5 goede voorbeelden
We geven je 5 tips om je activiteiten in de UiTdatabank op de meest uitgebreide manier te communiceren.

Succesvol communiceren met jongeren - tips en bedenkingen van het UiTnetwerk
Jongeren bereiken en betrekken bij culturele activiteiten en vrijetijdsbesteding kan een uitdaging zijn, maar het is essentieel om je publiek van de toekomst te verzekeren. De deelnemers van de uitwisseling rond jongerencommunicatie deelden enkele waardevolle inzichten en tips voor het betrekken en bereiken van het jonge publiek.
Inclusieve communicatie - hoe doet de stad Mechelen het?
Wie inclusief wil communiceren heeft vandaag heel wat verschillende perspectieven om rekening mee te houden, dat vraagt om bedachtzaam schrijven en weloverwogen beeldgebruik.

Van neurodiversiteit naar neuro-inclusiviteit bij je activiteiten
Wat is neurodiversiteit en hoe kun je hierop inspelen bij je activiteiten?

Iedereen welkom: tips voor een inclusieve activiteit in de UiTdatabank
Wil je een groter en diverser publiek bereiken? Begin bij je communicatie: met deze tips zorg je ervoor dat iedereen de weg vindt naar jouw activiteit.

Vrije tijd stopt niet bij de gemeentegrens
Hoe kan je buitengemeentelijke vrijetijdsactiviteiten tonen in je gemeentelijke UiTagenda?

Bereik een breed publiek met publicatie op meer dan 1000 kanalen
Bereik meer mensen met je activiteiten: maak gebruik van de UiTdatabank voor een grootschalige publicatie en om te verschijnen in specifieke agenda's voor een bepaald doelpubliek.

De kracht van het UiTlabel
Gebruik het UiTlabel voor efficiënte én herkenbare vrijetijdscommunicatie.

De 360° UiT-strategie van Kontich
“Gedeelde verantwoordelijkheid” en “denken vanuit de burger” zijn dé uitgangspunten die van UiT in Kontich een succes maken, vertellen Sara Peeters en Kevin Celis van de gemeente Kontich.

Stad Hasselt vernieuwt UiT-communicatie
Stad Hasselt neemt je mee in de nieuwe UiT-strategie en geeft een inkijk in het vernieuwde UiT-magazine.