
Trek de straat op.
Hoe laat je kansarme jongeren of gezinnen kennismaken met "hoogdrempelige" cultuur?

Meer publiek met sociale media: enkele tips
Collega Lene illustreert aan de hand van vier publiq cases hoe je sociale media efficiënt kan inzetten

“Niet iedereen moét in het rode pluche”
Gesegmenteerd uitnodigingen te versturen met het UiTPASprogramma.
"UiTPAS is een eerste stap, maar investeer ook in toeleiding"
Cultuur kost geld. UiTPAS biedt de mogelijkheden om deel te nemen. Dat betekent veel voor mij.
“Cultuur in groep smaakt beter”
We stellen vast dat niet iedereen de kracht heeft om zijn eentje naar een initiatief te gaan. Daarom dat wij mensen willen verzamelen en verbinden.
“Samenwerking loont”
Vroeger werkte elke dienst hier wat op z’n eiland. Door UiTPAS overleggen we regelmatiger.
UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak
Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.
“Geen wachtrijen meer door automatische verlenging kansenstatuut”
Het is voor alle partijen een fikse tijdsbesparing.
Lier combineert passen en lidkaarten in één kaart: de UiTPAS
De grote voorwaarde die het bestuur stelde was dat UiTPAS geen bijkomende pas zou worden, maar bestaande passen en lidmaatschappen zou combineren. En we zijn daar vrij ver in gegaan.
Punten schenken voor het goede doel
"Mensen focussen nogal snel op de korting die ze kunnen krijgen met een kansentarief. Maar de UiTPAS biedt meer dan dat. Je kan er veel meer mee."