
Jongeren warm maken voor Erfgoed
Voor Faro werkte publiq een contentcampagne uit ter promotie van Erfgoeddag op UiTinVlaanderen en specifiek bij jongeren via de nieuwsbrief en de sociale media van UiTX.

Dag van de Wetenschap in de kijker op UiTinVlaanderen
Om ervoor te zorgen dat de organisatoren een zo breed mogelijk publiek bereiken, helpt UiTinVlaanderen de activiteiten mee bekend te maken bij families met jonge kinderen.

Podium 19: Zes inzichten over digitaal cultuuraanbod op een gedeeld platform
Via de tijdelijke cultuurzender Podium 19 werden tussen eind januari en eind april 2021 maar liefst 224 voorstellingen van 100 verschillende zalen en gezelschappen tot in de huiskamer gebracht. Wat vond het publiek ervan?

Meer fietsplezier dankzij Knooppunter en UiTinVlaanderen
Met een redactionele samenwerking en een UiTagenda voor de beste fietsuitstappen laten Knooppunter en UiTinVlaanderen meer mensen fietsplezier dicht bij huis beleven.

Data science met vrijetijdsdata
De basis van de werking van UiT is de UiTdatabank waarin jaarlijks meer dan 215.000 activiteiten worden verzameld. Hoe maken we betere agenda’s met algoritmes?