Nieuw publiek overtuigen met UiTcommunicatie
Hoe kan slimme lokale UiTcommunicatie het verschil maken in het bereiken en overtuigen van nieuw publiek? In dit artikel leer je waarom je met gemeentelijke UiTkanalen met relatief weinig moeite drempels verlaagt en vrijetijdsparticipatie vergroot voor een groot segment van je bevolking.
9 tips om je UiTPAS-houders te activeren
UiTPAS is een waardevol initiatief dat zijn volledige potentieel enkel kan bereiken wanneer pashouders actief participeren. 9 strategieën om je UiTPAS-houders te stimuleren en hen aan te moedigen hun (digitale) kaart optimaal te benutten.
Hoe maak ik UiTPAS bekend bij een breed en divers publiek?
Wil je met UiTPAS een groter en diverser publiek bereiken? Je communicatie is hierbij uiteraard van groot belang. Breng je publiek in kaart en houd de groepen die je graag wil bereiken in je achterhoofd, wanneer je nadenkt over taal- en beeldgebruik. Want UiTPAS is er voor iedereen!
Maximaliseer je UiTPAS: verzamel e-mailadressen voor meer betrokkenheid
Activeer UiTPAS-houders en bereik een breder publiek: ontdek waarom en hoe je e-mailadressen kunt verzamelen voor gepersonaliseerde voordelen en grotere betrokkenheid.
Vrije tijd stopt niet bij de gemeentegrens
Hoe kan je buitengemeentelijke vrijetijdsactiviteiten tonen in je gemeentelijke UiTagenda?
Bereik een breed publiek met publicatie op meer dan 1000 kanalen
Bereik meer mensen met je activiteiten: maak gebruik van de UiTdatabank voor een grootschalige publicatie en om te verschijnen in specifieke agenda's voor een bepaald doelpubliek.
De kracht van het UiTlabel
Gebruik het UiTlabel voor efficiënte én herkenbare vrijetijdscommunicatie.
Meer visibiliteit met je artikel
Activiteiten geautomatiseerd ophalen in je artikel? Een oplossing voor bloggers die nog méér geeft dan tijdwinst alleen.
Verandering begint bij (kijken naar) jezelf
Wat zijn de sterktes van jouw organisatie, wat de zwaktes? In de afgelopen “Expeditie Jong & divers publiek” brachten publiq en hybried vzw verschillende cultuurorganisaties rond de tafel voor een zelfanalyse – om vervolgens de juiste aanpak te bepalen voor het bereiken van een jong(er) en divers(er) publiek. Handig hulpmiddel voor zo’n organisatieanalyse bleek het ‘7S’-model van het beroemde consultancybureau McKinsey.
Relance: opnieuw eropuit met UiTPAS
Steeds meer vrijetijdsinitiatieven kunnen (binnenkort) terug de deuren openen. Een echte relance kondigt zich aan! Hoe breng je UiTPAS opnieuw en op tijd terug onder de aandacht bij je publiek?
Taaliconen: cultuur en vrije tijd als taaloefenkans
Krijg je veel anderstalig publiek over de vloer of wil je anderstaligen beter wegwijs maken in je aanbod? Dan zijn de taaliconen de ideale gids.
Voer je online activiteiten in via de UiTdatabank
Een virtuele tentoonstelling of een concert, online lezing of workshop hoort ook thuis in de UiTdatabank.