Focus op ontbrekende publiekssegmenten
Is UiTPAS structureel opgenomen in de gemeentelijke print en online communicatie, en in die van je (gemeentelijke) partners?
Dan kun je beginnen in de diepte te werken. Analyseer je UiTPAS-cijfers en achterhaal welke doelgroep of segment van je bevolking je nog niet of te weinig bereikt.
Aangepaste campagnes
Hiervoor kun je doelgerichte campagnes opzetten, online en in print, maar ook door aanwezig te zijn met UiTPAS-campagnes op events waar je veel van dit ontbrekend publiek vindt.
Ook de segmentatietool kan je heel wat nieuw publiek opleveren.
Zo gebruiken jongeren hun UiTPAS
Waar en waarvoor sparen en ruilen jongeren UiTPAS-punten en wat zijn hun favoriete communicatiemiddelen?
UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak
Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.
Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?
Begeleidingen op maat
Wil je een blik van buitenaf en iemand die meedenkt over jouw UiTPAS-communicatie? Met onze begeleidingen op maat helpen we jou concreet verder met een interactieve sessie.
Je kunt aan de slag met quick wins en duurzame strategieën, voor maximale lokale impact.
Liever online? We werken graag een sessie uit die het beste bij jouw organisatie en de omstandigheden passen.
Meer impact met je UiTPAS-communicatie
Stimuleer de lokale vrijetijdsparticipatie en haal zonder extra moeite veel meer uit je UiTPAS-communicatie.
UiTbegeleidingen op maat
Je vrijetijdscommunicatie optimaliseren? Een partnermedewerker helpt jouw stad of gemeente op maat, afgestemd op de operationele noden van de diensten.