Met de segmentatietool van publiq hebben de UiTPAS-partners een krachtig marketinginstrument in handen. De tool maakt het mogelijk om gerichte mailcampagnes naar een zelfgekozen doelgroep te sturen, op basis van UiTPAS-data van eerder participatiegedrag van pashouders. En dit volledig GDPR-proof.
Een segmentatiemail sturen, hoe ga je te werk?
De 7 beste ingrediënten voor een geslaagde segmentatiemail
...en hoe je ze succesvol toepast met de UiTPAS segmentatietool.
1 jaar UiTPAS segmentatiemails in cijfers
Danzij de segmentatietool krijgt UiTPAShouder enkel tips op maat, afgestemd op zijn voorkeuren. En deze mails vallen duidelijk in de smaak.
5 tips voor meer rendement uit je e-mailcampagnes
Hoe zorg je ervoor dat meer mensen je e-mail zien in hun mailbox, je e-mail open doen, zin hebben in je voorstel, en er effectief op ingaan? En dat jij dus meer rendement haalt uit je e-mail?
Wat is een goed UiTPAS omruilvoordeel?
Omruilvoordelen belonen trouwe bezoekers en bieden anderzijds een aanlokkelijk aanbod om nieuwe mensen over de vloer te krijgen. Hoe bereik je dat effect?
Zo vlogen de omruilvoordelen voor Oeuvre bij S.M.A.K. Gent de deur uit
De expo klokte af met een massa bezoekers, veel internationale belangstelling én uitzonderlijk veel omruilacties met UiTPAS.
Hoe een click rate van 45% krijgen?
Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.
Erfgoedcel Leuven bereikt nieuw en divers publiek dankzij de UiTPAS-marketing.