7 gouden tips om alles te halen uit je UiTPAS-communicatie
Aan de hand van 7 tips wijzen we je de weg in je UiTPAS-communicatie. Klik verder voor meer!
- Integreer UiTPAS structureel in je gemeentelijke communicatie
- Wees aanwezig met UiTPAS in het straatbeeld & zichtbaar op UiTPAS-locaties
- Stuur regelmatig een segmentatiemail met een aantrekkelijk voordeel
- Zorg dat je ook aanwezig bent in de communicatiekanalen van (gemeentelijke) partners
- Hou rekening met de verschillende UiTPAS-boodschappen en -publieken
- Gebruik je steeds de juiste schrijfwijze van UiTPAS?
- Ga een stapje verder en bereik nieuw publiek met gerichte communicatie.
Hoe zichtbaar is UiTPAS?
Maak van UiTPAS een blikvanger op jouw locatie.
UiTPAS-logo's, filmpje, foto's, pictogrammen, tekstsjablonen...
Gebruik de UiTPAS-huisstijl, foto's en pictogrammen en tekstsjablonen in je communicatie.
De Segmentatietool
Stuur gerichte mailcampagnes naar een zelfgekozen doelgroep te op basis van UiTPAS-data.
Wil je meer?
Boek je begeleiding op maat.
Mini-audit van je UiTPAS-communicatie
Stimuleer de lokale vrijetijdsparticipatie en haal zonder extra moeite veel meer uit je UiTPAS-communicatie.
Jongeren en UiTPAS
Hoe kan UiTPAS jouw communicatiestrategie naar jongeren versterken?
Vrijetijdscommunicatie op maat
Op basis van jouw vragen en noden stellen we een begeleiding samen die helemaal aansluit bij wat jij nodig hebt.
Jouw UiTPAS-activiteit in de kijker op UiTinVlaanderen
Op UiTinVlaanderen zetten we fijne UiTPAS-activiteiten in de kijker, provinciaal en/of thematisch geclusterd. De redactie kiest autonoom welke activiteiten ze uitlichten, maar hoort graag welke activiteiten hiervoor zouden kunnen dienen.
Activiteiten moeten steeds het lokale overstijgen en vergezeld worden door een omruilvoordeel.
Praktijkverhalen
UiTPAS verrijkt cultuurbeleving in Waregem
Jorge De Wintere, communicatieverantwoordelijke van Cultuurcentrum De Schakel, deelt hoe ze de integratie van UiTPAS in hun activiteiten hebben aangepakt. "Het valt op dat UiTPAS ons helpt om een gevarieerder publiek te bereiken."
UiTPAS op de cover
Geef UiTPAS structureel een plaats in je stads- of gemeentemagazine om (nieuwe) inwoners het hele jaar door te informeren en te enthousiasmeren. Laat je inspireren door de aanpak van twee veelgelezen stadsmagazines en ga aan de slag met enkele praktische tips & tricks.
CC De Bogaard toont aan dat eenvoudige inspanningen met UiTPAS resultaten opleveren
CC De Bogaard bewijst dat je geen spectaculair omruilvoordeel of enorme promotiecampagnes nodig hebt om een effect te bekomen.