Via verschillende kanalen, op verschillende momenten en in functie van verschillende doelgroepen informeer je je publiek en maak je hen enthousiast over de activiteiten en voordelen.


Tutorial UiTPAScommunicatie
Bekijk deze tutorial voor meer inzicht in de principes van UiTPAScommunicatie en de bijhorende acties.

UiTPAS logo's, pictogrammen...
Gebruik de UiTPAS huisstijl in je communicatie en gebruik onze sjablonen.
De segmentatietool
Met de segmentatietool van publiq hebben de UiTPASpartners een krachtig marketinginstrument in handen. De tool maakt het mogelijk om gerichte mailcampagnes naar een zelfgekozen doelgroep te sturen, op basis van UiTPASdata van eerder participatiegedrag van pashouders. En dit volledig GDPR-proof.
UiTPAS op je gemeentelijke website
Wat moet er op de gemeentelijke website komen wanneer je gemeente start met UiTPAS?
- Algemene info over UiTPAS
- Informatie voor inwoners
- Informatie voor organisatoren
Praktijkverhalen

Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?

Communiceren over UiTPAS: de zomer van Leuven
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Leuven hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?

5 jaar UiTPAS in Gent
UiTPAS Gent is de laatste jaren enorm gegroeid in aantal pashouders, punten, kansentarieven én aanbieders. Dit najaar mag UiTPAS Gent 5 kaarsjes uitblazen, en dat wordt uitgebreid gevierd!
Erfgoedcel Leuven bereikt nieuw en divers publiek dankzij de UiTPASmarketing.
Wil je meer?
Boek je begeleiding op maat.

Vrijetijdscommunicatie op maat
Op basis van jouw vragen en noden stellen we een begeleiding samen die helemaal aansluit bij wat jij nodig hebt.

Jongeren en UiTPAS
Hoe kan UiTPAS jouw communicatiestrategie naar jongeren versterken?