9 tips om je UiTPAS-houders te activeren
UiTPAS is een waardevol initiatief dat zijn volledige potentieel enkel kan bereiken wanneer pashouders actief participeren. 9 strategieën om je UiTPAS-houders te stimuleren en hen aan te moedigen hun (digitale) kaart optimaal te benutten.
De UiTPAS-maand van UiTPAS regio Zuidwest
UiTPAS regio Zuidwest viert 2 miljoen gespaarde punten met een maand vol exclusieve voordelen.
STUK in beweging: Danserfgoed en STEK zorgen voor nieuwe creatieve horizonten
In 2023 landt het publiqForum bij STUK. Het Leuvense Huis voor Dans, beeld en geluid heropende de deuren op 8 juni, na een verbouwing van ruim anderhalf jaar.
Hyperdivers en steeds ouder en armer: lessen uit Brussel
Brussel wordt steeds diverser, armer en ouder. Dat brengt een pak maatschappelijke uitdagingen met zich mee. Hoe speel je daar als cultuureducatieve organisatie op in? Het was dé centrale vraag van de tweede halte van de Roadtrip Cultuureducatie 2023.
UiTPAS-punten voor het goede doel
Wist je dat pashouders ook hun steentje kunnen bijdragen aan goede doelen via UiTPAS? En met de nieuwe handige UiTPAS-app wordt dit bovendien nog eenvoudiger!
UiT in Printcommunicatie
Wil je nieuw publiek bereiken voor de activiteiten in je stad, gemeente, of regio? Dan mag print zeker niet ontbreken in je vrijetijdscommunicatie.
Het UiTwisselingsplatform van dichterbij bekeken
Het programma Doelgericht Digitaal Transformeren stimuleert met het UiTwisselingsplatform een datagedreven aanpak in de cultuursector.
Inclusieve communicatie in de UiTdatabank: 5 goede voorbeelden
We geven je 5 tips om je activiteiten in de UiTdatabank op de meest uitgebreide manier te communiceren.
UiTPAS verrijkt cultuurbeleving in Waregem
Jorge De Wintere, communicatieverantwoordelijke van Cultuurcentrum De Schakel, deelt hoe ze de integratie van UiTPAS in hun activiteiten hebben aangepakt. "Het valt op dat UiTPAS ons helpt om een gevarieerder publiek te bereiken."
Samen herstellen met de Repair Café-agenda en de UiTdatabank
Alle Repair Cafés overzichtelijk verzameld in een handige agenda. "De promotie via de UiTdatabank draagt bij aan de zichtbaarheid van de Repair Cafés."
Succesvol communiceren met jongeren - tips en bedenkingen van het UiTnetwerk
Jongeren bereiken en betrekken bij culturele activiteiten en vrijetijdsbesteding kan een uitdaging zijn, maar het is essentieel om je publiek van de toekomst te verzekeren. De deelnemers van de uitwisseling rond jongerencommunicatie deelden enkele waardevolle inzichten en tips.
Hoe maak ik UiTPAS bekend bij een breed en divers publiek?
Wil je met UiTPAS een groter en diverser publiek bereiken? Je communicatie is hierbij uiteraard van groot belang. Breng je publiek in kaart en houd de groepen die je graag wil bereiken in je achterhoofd, wanneer je nadenkt over taal- en beeldgebruik. Want UiTPAS is er voor iedereen!