Via verschillende kanalen, op verschillende momenten en in functie van verschillende doelgroepen informeer je je publiek en maak je hen enthousiast over de activiteiten en voordelen.
UiTPAS in je gemeentelijke communicatie
Integreer UiTPAS structureel in je gemeentelijke communicatie om (nieuwe) inwoners het hele jaar door te informeren en te inspireren.
Hoe bereik je jongeren met UiTPAS?
Ook bij jongeren kan UiTPAS leiden tot meer participatie! Ga aan de slag met onze tips en inzichten.
UiTPAS als vriendenpas van het cultuurcentrum
Een vriendenpas of reductiepas van je CC integreren in de UiTPAS heeft veel voordelen, zowel voor de organisator als voor het publiek. Onder andere het Liers Cultuurcentrum, de Grote Post en Cultuurhuis Merelbeke passen dit principe toe.
De Paspartoe customer journey in kaart gebracht
VGC & Muntpunt (Brussel) zetten stappen naar een meer toegankelijke en gebruiksvriendelijkere Paspartoe-ervaring.
Mechelen schakelt gemeentelijke partners in om UiTPAS met kansentarief te verspreiden
Om UiTPAS met kansentarief efficiƫnt en wijd te verspreiden in je regio is het essentieel om te investeren in toeleiding en samen te werken met partners.
Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?