Praktijkvoorbeeld

“Cultuur in groep smaakt beter”

10 sep. 2018

We stellen vast dat niet iedereen de kracht heeft om zijn eentje naar een initiatief te gaan. Daarom dat wij mensen willen verzamelen en verbinden.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Samenwerking loont”

10 sep. 2018

Vroeger werkte elke dienst hier wat op z’n eiland. Door UiTPAS overleggen we regelmatiger.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak

10 sep. 2018

Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Geen wachtrijen meer door automatische verlenging kansenstatuut”

10 sep. 2018

Het is voor alle partijen een fikse tijdsbesparing.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Lier combineert passen en lidkaarten in één kaart: de UiTPAS

10 sep. 2018

De grote voorwaarde die het bestuur stelde was dat UiTPAS geen bijkomende pas zou worden, maar bestaande passen en lidmaatschappen zou combineren. En we zijn daar vrij ver in gegaan.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Punten schenken voor het goede doel

10 sep. 2018

"Mensen focussen nogal snel op de korting die ze kunnen krijgen met een kansentarief. Maar de UiTPAS biedt meer dan dat. Je kan er veel meer mee."

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Punten sparen om te kunnen trakteren met verjaardag”

10 sep. 2018

Cultuurparticipatie is een uitdaging in een stad met een bevolking waarbij 19 procent recht heeft op een verhoogde tegemoetkoming.

Meer lezen
Tips & tricks

UiTPAS activeert je UiT-communicatie

17 jan. 2018

Hoe gebruik je UiTPAS als het sluitstuk van je vrijetijds- of UiTcommunicatie?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Gentse sportclubs starten met UiTPAS!

10 nov. 2017

Het is voor sportclubs vaak niet evident om met UiTPAS te starten. Toch slaagden veel clubs bij UiTPAS Gent er wel in. Maar hoe?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Hoe een click rate van 45% krijgen?

07 jul. 2017

Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld
Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Verenigingen massaal aan de slag met UiTPAS in het Meetjesland

24 mei 2017

Zo pakte de dienst Vrije Tijd het aan.

Meer lezen