UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak
Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.
“Geen wachtrijen meer door automatische verlenging kansenstatuut”
Het is voor alle partijen een fikse tijdsbesparing.
Lier combineert passen en lidkaarten in één kaart: de UiTPAS
De grote voorwaarde die het bestuur stelde was dat UiTPAS geen bijkomende pas zou worden, maar bestaande passen en lidmaatschappen zou combineren. En we zijn daar vrij ver in gegaan.
Punten schenken voor het goede doel
"Mensen focussen nogal snel op de korting die ze kunnen krijgen met een kansentarief. Maar de UiTPAS biedt meer dan dat. Je kan er veel meer mee."
“Punten sparen om te kunnen trakteren met verjaardag”
Cultuurparticipatie is een uitdaging in een stad met een bevolking waarbij 19 procent recht heeft op een verhoogde tegemoetkoming.
UiTPAS activeert je UiTcommunicatie
Hoe gebruik je UiTPAS als het sluitstuk van je vrijetijds- of UiTcommunicatie?
Gentse sportclubs starten met UiTPAS!
Het is voor sportclubs vaak niet evident om met UiTPAS te starten. Toch slaagden veel clubs bij UiTPAS Gent er wel in. Maar hoe?
Hoe een click rate van 45% krijgen?
Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.
Verenigingen massaal aan de slag met UiTPAS in het Meetjesland
Zo pakte de dienst Vrije Tijd het aan.