Praktijkvoorbeeld

Hoe een click rate van 45% krijgen?

07 jul. 2017

Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Quick wins na een mini-audit in Neerpelt

21 jun. 2017

Herhaling is de sleutel om een boodschap te laten doordringen. Tot die conclusie kwamen we nogmaals na het bezoek van partnermedewerker Sam, die met cijfers, voorbeelden en analyses afzakte naar het land van de Dommel.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Brugge Plus installeert UiThoek op hogescholen

23 dec. 2016

Brugge Plus brengt niet de jongeren dichter bij het aanbod, maar het aanbod dichter bij de jongeren. Dat doet de vzw niet door veel media-aandacht of geld, maar door een strategische plaats uit te kiezen voor hun ‘UiThoek’.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Naar een inclusief communicatiebeleid

02 nov. 2016

Het stadsmagazine van Aalst en de CHIPKA-community.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

De Panne: cultuur en vrije tijd op maat van jongeren

08 aug. 2015

Het gemeentebestuur van De Panne kiest voor een duidelijke communicatie naar een duidelijk afgebakende doelgroep.

Meer lezen