Hoe een click rate van 45% krijgen?
Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.
Quick wins na een mini-audit in Neerpelt
Herhaling is de sleutel om een boodschap te laten doordringen. Tot die conclusie kwamen we nogmaals na het bezoek van partnermedewerker Sam, die met cijfers, voorbeelden en analyses afzakte naar het land van de Dommel.
Brugge Plus installeert UiThoek op hogescholen
Brugge Plus brengt niet de jongeren dichter bij het aanbod, maar het aanbod dichter bij de jongeren. Dat doet de vzw niet door veel media-aandacht of geld, maar door een strategische plaats uit te kiezen voor hun ‘UiThoek’.
De Panne: cultuur en vrije tijd op maat van jongeren
Het gemeentebestuur van De Panne kiest voor een duidelijke communicatie naar een duidelijk afgebakende doelgroep.