Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Permanente aandacht voor kansarmoede. Hoe doe je dat?

22 nov. 2017

In het kader van de Week tegen Armoede haalde Robbert Jacobs het begeleidingspakket met expo, beelden en tips van Er op UiT naar de gemeente Borsbeek. Want zowel de lokale als de hogere politieke niveaus hebben soms eens een reminder nodig.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Gentse sportclubs starten met UiTPAS!

10 nov. 2017

Het is voor sportclubs vaak niet evident om met UiTPAS te starten. Toch slaagden veel clubs bij UiTPAS Gent er wel in. Maar hoe?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Hoe een click rate van 45% krijgen?

07 jul. 2017

Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Quick wins na een mini-audit in Neerpelt

21 jun. 2017

Herhaling is de sleutel om een boodschap te laten doordringen. Tot die conclusie kwamen we nogmaals na het bezoek van partnermedewerker Sam, die met cijfers, voorbeelden en analyses afzakte naar het land van de Dommel.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld
Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Verenigingen massaal aan de slag met UiTPAS in het Meetjesland

24 mei 2017

Zo pakte de dienst Vrije Tijd het aan.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld
Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Brugge Plus installeert UiThoek op hogescholen

23 dec. 2016

Brugge Plus brengt niet de jongeren dichter bij het aanbod, maar het aanbod dichter bij de jongeren. Dat doet de vzw niet door veel media-aandacht of geld, maar door een strategische plaats uit te kiezen voor hun ‘UiThoek’.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Samen inburgeren met UiTPAS

15 nov. 2016

UiTPAS als brug tussen nieuwkomer, buddy en vrije tijd.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Naar een inclusief communicatiebeleid

02 nov. 2016

Het stadsmagazine van Aalst en de CHIPKA-community.

Meer lezen