Campagnemateriaal bestellen en zoektocht organiseren

Wanneer je inschrijft voor Schatten van Vlieg, krijg je daar heel wat voor terug:

  • ondersteuning van het Vliegteam (zoals toegang tot het online startmoment, een inspiratiegids, vragenuurtjes,...)
  • communicatiemateriaal (4 affiches, digitale ontwerpen, voorbeeldtekst,...)
  • promotie via onze kanalen.
  • Je bestelt met je inschrijving ook meteen
    • je schatkist (eenmalig aan te kopen)
    • de stickervellen van Vlieg voor in de schatkist (aankopen per 50)
    • optioneel het gadget van Vlieg
    • optioneel gevelborden om je locatie in de kijker te zetten

Je organiseert zelf een zoektocht die past bij jouw locatie. Het Vliegteam ondersteunt je hierbij met allerlei hulpmiddelen en inspiratie.

Liesel Verdonck
Neem contact op met
Liesel Verdonck
Medewerker publieksontwikkeling

Dit weet je best voordat je aan je inschrijving begint

  • Voor welke verstoplocaties schrijf je exact in? Geef dit duidelijk aan in het inschrijvingsformulier.
  • Wat wil je bestellen? Welk veelvoud van 50 van het stickervel (verplicht), hoeveel gadgets (optioneel), hoeveel gevelborden (optioneel).
  • Het ondernemingsnummer van je organisatie (dit is niét je telefoonnummer). Bij de factuurgegevens vragen we naar het adres van je financiële hoofdzetel. Het ondernemingsnummer van je organisatie is het BTW-nummer zonder 'BE' ervoor.
IMG 8233

Campagnemateriaal voor Schatten van Vlieg 2021

Welk materiaal heb je nodig om mee te doen met de actie? Welk extra materiaal kan je bestellen?

Meer lezen
Pexels cottonbro 4714776

Thema 2021: Zie jij wat ik zie?

De zintuigen zijn een toegankelijke manier om kinderen te laten kennismaken met kunst en cultuur. 2021 komt het coronaproof thema ‘Zie jij wat ik zie?’ aan bod. Wij kijken er alvast naar uit.

Meer lezen

JOUW GEGEVENS

*
*
*
*
*
straat en nummer
*
*

JOUW ZOEKTOCHT

Organiseer je één of meerdere zoektochten? Geef dan hieronder alle verstoplocatie(s) door.

LET OP: wil je graag dat het campagnemateriaal naar elk van de verstoplocaties wordt gestuurd? Vul dan voor elke locatie apart een inschrijfformulier in. 

*
Zit je stad of gemeente reeds in het UiTPAS programma? Neem dan deel aan een actie tussen de twee projecten om elkaar te versterken. Laat schattenjagers een UiTPASpunt sparen. Je ontvangt later meer informatie.
*

JOUW BESTELLING

Het campagnemateriaal bevat een schatkist (of herbruik die van vorig jaar) en stickervellen (minimum 50). De affiches krijg je gratis. Optioneel kan je het gadget (het facetoog van Vlieg) en een gevelbord, om je locatie nog meer in de kijker te zetten, bestellen.

Prijzen

  • Stickervellen (NL of FR): €10 per 50 stuks (excl. btw+ excl. verzend- en handlingskosten) - minimum 50 stuks en altijd in 3 kleuren.
  • Per bestelling ontvang je 4 affiches.
  • Schatkist: €22 (excl. btw + excl. verzend- en handlingskosten)
  • Gadget - Facetoog Vlieg : €1,5 per stuk (excl. btw+ excl. verzend- en handlingskosten) - verkoop per 10 stuks
  • Gevelbord= €22 per stuk (excl. btw + excl. verzend- en handlingskosten
  • Verzending- en handlingskosten zijn afhankelijk van je bestelling. Bereken hier jouw prijs.
*
€10 per 50 stuks
€10 per 50 stuks
€22 per stuk
€1,5 per stuk
€22 per stuk

Bereken je totale kostprijs van je bestelling aan de hand van de tabel. Dit bedrag kan je gebruiken voor je bestelbon.

FACTURATIEGEGEVENS

Je factuur wordt in juli 2021 bezorgd op basis van onderstaande gegevens. Vul de correcte factuurgegevens in van je financiële hoofdzetel om achteraf vergissingen te vermijden. 

*
*
straat en nummer
*
*
*
*
Typ de 10 cijfers na elkaar, zonder spatie of komma. Zo vindt onze boekhouding vlot de juiste gegevens van jouw organisatie terug.
*
We ontvangen jouw bestelbon graag voor 11 juni naar boekhouding@publiq.be. Als je bestelbon niet op tijd is, ontvang je de factuur zonder bestelbonnummer.