Bij heel wat UiTPAS-regio's en -aanbieders is UiTPAS nooit helemaal weggeweest. Tal van originele UiTPAS spaar-en omruilacties in tijden van corona passeerden de revue.

Nu is het tijd om het grote publiek opnieuw warm te maken voor meer en andere vrije tijd, en om hen te aan te sporen hun UiTPAS opnieuw boven te halen, of om er eentje aan te schaffen om zoveel mogelijk uit hun vrije tijd te halen.

Bijvoorbeeld met een tijdelijk omruilvoordeel, een promo-actie op straat of een stand op een outdoor evenement.

Laat UiTPAS zeker opnieuw schitteren in al je online en gedrukte communicatiekanalen, en zorg dat ook het baliepersoneel goed op te hoogte is van alle UiTPAS-voordelen.

Jouw publiek op een laagdrempelige manier informeren en inspireren met UiTPAS doe je met de UiTPAS-icoontjes en het visuele stappenplan.

Wij zetten je graag op weg met enkele tekstsjablonen, voorbeeldmails, rubriekjes... voor UiTPAS-relancecommunicatie.

Ook UiTdatabank weer in de kijker

Herinner ook zeker je verenigingen en organisatoren eraan opnieuw hun activiteiten in te voeren in de UiTdatabank, of om hun activiteiten te updaten.

Zomeraanbod gezocht! De stad Aalst & CC De Werf roepen Aalsterse verenigingen en organisaties op hun zomeractiviteiten in te voeren, in ruil voor gratis reclame

De Werf - Aalst
Praktijkvoorbeeld

'Cultuurhonger' houdt cultuurliefhebbers warm

27 apr. 2021

We zitten al een tijdje op onze honger als het op cultuur aankomt. Toch valt er ook nu heel wat te beleven. En dat wil de Stad Antwerpen duidelijk maken aan alle inwoners met de campagne ‘Stil je cultuurhonger’.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Acties met UiTPAS in tijden van Corona

02 jun. 2020

UiTPAS is dé spaar- en voordeelkaart als impuls voor lokale vrijetijdsparticipatie. Maar wat als alle vrijetijdsinitiatieven de deuren moeten sluiten?

Meer lezen