Communicatie anno 2017: Wat BILL door de ogen van 750 jongeren zag
De conclusies uit de jongerenenquête met vragen omtrent hun culturele vrijetijdsbesteding, hoe ze zich informeren en met welke eigenschappen een goede communicatie zich kan onderscheiden van de rest.
Permanente aandacht voor kansarmoede. Hoe doe je dat?
In het kader van de Week tegen Armoede haalde Robbert Jacobs het begeleidingspakket met expo, beelden en tips van Er op UiT naar de gemeente Borsbeek. Want zowel de lokale als de hogere politieke niveaus hebben soms eens een reminder nodig.
Gentse sportclubs starten met UiTPAS!
Het is voor sportclubs vaak niet evident om met UiTPAS te starten. Toch slaagden veel clubs bij UiTPAS Gent er wel in. Maar hoe?
Hoe een click rate van 45% krijgen?
Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.
Quick wins na een mini-audit in Neerpelt
Herhaling is de sleutel om een boodschap te laten doordringen. Tot die conclusie kwamen we nogmaals na het bezoek van partnermedewerker Sam, die met cijfers, voorbeelden en analyses afzakte naar het land van de Dommel.
Verenigingen massaal aan de slag met UiTPAS in het Meetjesland
Zo pakte de dienst Vrije Tijd het aan.
Brugge Plus installeert UiThoek op hogescholen
Brugge Plus brengt niet de jongeren dichter bij het aanbod, maar het aanbod dichter bij de jongeren. Dat doet de vzw niet door veel media-aandacht of geld, maar door een strategische plaats uit te kiezen voor hun ‘UiThoek’.