Zet het Vlieg-label bij je activiteiten voor kinderen en families. Zo herkennen (groot)ouders meteen kindvriendelijk aanbod.

Wat zegt het Vlieg-label?

Zie je het Vlieg-label staan? Dan is dit een leuke vrijetijdsactiviteit voor kinderen tot 12 jaar. Vlieg inspireert zo families binnen de grote vrijetijdsagenda van UiTinVlaanderen. Kies uit duizenden activiteiten in elke regio voor of met kinderen. Bij elke activiteit met het Vlieg-label vind je voor welke leeftijd(en) die geschikt is.

Vlieg in de UiTdatabank

Als je aangeeft dat je activiteit ook of specifiek voor kinderen en gezinnen is, wordt je evenement automatisch gepubliceerd op UiTmetVlieg. Dit kan je doen door onder stap 5 bij 'geschikt voor' te kiezen voor 'peuters', 'kleuters' of 'kinderen'.

Vlieg in je eigen communicatie

  • Geef een seintje als je het Vlieg-label voor het eerst gebruikt in je print- of online communicatie, of stel gerust je vraag ivm het logogebruik van Vlieg.
  • Het Vlieg-label mag gebruikt worden in elke agenda of magazine waarin cultuur- of vrijetijdsaanbod is opgenomen.
  • Gebruik het label als aanduiding van het kinder- en familieaanbod ìn je communicatie.
  • Vermeld Vlieg niet als sponsor.
  • Het gebruik van het Vlieg-label is volledig vrij van rechten.
  • Gebruik het zwarte Vlieg-label met witte ogen en witte vleugels. Wil je het logo aanpassen voor een specifieke toepassing? Contacteer ons.
  • Gebruik je het label? Verwijs dan ook naar UiTinVlaanderen met "Meer tips voor families vind je op uitinvlaanderen.be."

Stel je vraag aan Toon over het correctie logogebruik van Vlieg.

Toon Beullens
Neem contact op met
Toon Beullens
Consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie
email hidden; JavaScript is required
JavaScript is required to reveal this message.

Vlieg in de praktijk bij enkele partners:

Het UiTlabel

Zet het UiTlogo in voor maximale herkenbaarheid.

Meer lezen
Tips & tricks

Een familievriendelijk bericht in de UiTdatabank

12 apr. 2021

Wil je een groot publiek bereiken met je familieactiviteit? Zo zit een goed bericht voor families in de UiTdatabank in elkaar.

Dit willen families weten

Doelgroepgerichte UiTcommunicatie

Wil je een bepaalde doelgroep bereiken?

Meer lezen