Met de segmentatietool van publiq hebben de UiTPAS-partners een krachtig marketinginstrument in handen. De tool maakt het mogelijk om gerichte mailcampagnes naar een zelfgekozen doelgroep te sturen, op basis van UiTPAS-data van eerder participatiegedrag van pashouders. En dit volledig GDPR-proof.

Een segmentatiemail sturen, hoe ga je te werk?

Computer
Tips & tricks

De 7 beste ingrediënten voor een geslaagde segmentatiemail

03 mei 2019

...en hoe je ze succesvol toepast met de UiTPAS segmentatietool!

Meer lezen
Kaitlyn baker v Z Jd Yl5 JVXY unsplash
Onderzoek

1 jaar UiTPAS segmentatiemails in cijfers

10 okt. 2019

Danzij de segmentatietool krijgt UiTPAShouder enkel tips op maat, afgestemd op zijn voorkeuren. En deze mails vallen duidelijk in de smaak.

Meer lezen
Pexels lukas 590041
Verslag kennisevent

5 tips voor meer rendement uit je e-mailcampagnes

29 sep. 2020

Hoe zorg je ervoor dat meer mensen je e-mail zien in hun mailbox, je e-mail open doen, zin hebben in je voorstel, en er effectief op ingaan? En dat jij dus meer rendement haalt uit je e-mail?

Meer lezen
04 Ui TPAS voordeel
Tips & tricks

Wat is een goed UiTPAS omruilvoordeel?

05 jun. 2020

Omruilvoordelen belonen trouwe bezoekers en bieden anderzijds een aanlokkelijk aanbod om nieuwe mensen over de vloer te krijgen. Hoe bereik je dat effect?

Meer lezen
Theater Aan Zee
Praktijkvoorbeeld
Meer lezen

Erfgoedcel Leuven bereikt nieuw en divers publiek dankzij de UiTPAS-marketing.