Met de segmentatietool van publiq hebben de UiTPAS-partners een krachtig marketinginstrument in handen. De tool maakt het mogelijk om gerichte mailcampagnes naar een zelfgekozen doelgroep te sturen, op basis van UiTPAS-data van eerder participatiegedrag van pashouders. En dit volledig GDPR-proof.

Een segmentatiemail sturen, hoe ga je te werk?

Tips & tricks

De 7 beste ingrediënten voor een geslaagde segmentatiemail

03 mei 2019

...en hoe je ze succesvol toepast met de UiTPAS segmentatietool.

Meer lezen
Onderzoek

1 jaar UiTPAS segmentatiemails in cijfers

10 okt. 2019

Danzij de segmentatietool krijgt UiTPAShouder enkel tips op maat, afgestemd op zijn voorkeuren. En deze mails vallen duidelijk in de smaak.

Meer lezen
Verslag kennisevent

5 tips voor meer rendement uit je e-mailcampagnes

29 sep. 2020

Hoe zorg je ervoor dat meer mensen je e-mail zien in hun mailbox, je e-mail open doen, zin hebben in je voorstel, en er effectief op ingaan? En dat jij dus meer rendement haalt uit je e-mail?

Meer lezen
Tips & tricks

Wat is een goed UiTPAS omruilvoordeel?

05 jun. 2020

Omruilvoordelen belonen trouwe bezoekers en bieden anderzijds een aanlokkelijk aanbod om nieuwe mensen over de vloer te krijgen. Hoe bereik je dat effect?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Zo vlogen de omruilvoordelen voor Oeuvre bij S.M.A.K. Gent de deur uit

13 feb. 2019

De expo klokte af met een massa bezoekers, veel internationale belangstelling én uitzonderlijk veel omruilacties met UiTPAS.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Hoe een click rate van 45% krijgen?

07 jul. 2017

Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.

Meer lezen

Erfgoedcel Leuven bereikt nieuw en divers publiek dankzij de UiTPAS-marketing.