Resultaten filteren
Project
Doelgroep
Resultaten filteren
Praktijkvoorbeeld

Lier combineert passen en lidkaarten in één kaart: de UiTPAS

10 sep. 2018

De grote voorwaarde die het bestuur stelde was dat UiTPAS geen bijkomende pas zou worden, maar bestaande passen en lidmaatschappen zou combineren. En we zijn daar vrij ver in gegaan.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Punten schenken voor het goede doel

10 sep. 2018

"Mensen focussen nogal snel op de korting die ze kunnen krijgen met een kansentarief. Maar de UiTPAS biedt meer dan dat. Je kan er veel meer mee."

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Punten sparen om te kunnen trakteren met verjaardag”

10 sep. 2018

Cultuurparticipatie is een uitdaging in een stad met een bevolking waarbij 19 procent recht heeft op een verhoogde tegemoetkoming.

Meer lezen
Verslag kennisevent

3 lessen om meer jongeren tot je kernpubliek te rekenen

21 jun. 2018

We zetten de drie voornaamste lessen die we tijdens het UiTsalon over jongeren leerden even op een rijtje.

Meer lezen
Kennisdossier

Hoe persona’s, customer journeys en segmenten kunnen helpen om meer publiek te bereiken.

19 jun. 2018

Twee inspirerende kennisdossiers over segmentatie

Meer lezen
Meer lezen
Tips & tricks

UiTPAS activeert je UiT-communicatie

17 jan. 2018

Hoe gebruik je UiTPAS als het sluitstuk van je vrijetijds- of UiTcommunicatie?

Meer lezen
Onderzoek

Communicatie anno 2017: Wat BILL door de ogen van 750 jongeren zag

08 jan. 2018

De conclusies uit de jongerenenquête met vragen omtrent hun culturele vrijetijdsbesteding, hoe ze zich informeren en met welke eigenschappen een goede communicatie zich kan onderscheiden van de rest.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Permanente aandacht voor kansarmoede. Hoe doe je dat?

22 nov. 2017

In het kader van de Week tegen Armoede haalde Robbert Jacobs het begeleidingspakket met expo, beelden en tips van Er op UiT naar de gemeente Borsbeek. Want zowel de lokale als de hogere politieke niveaus hebben soms eens een reminder nodig.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Gentse sportclubs starten met UiTPAS!

10 nov. 2017

Het is voor sportclubs vaak niet evident om met UiTPAS te starten. Toch slaagden veel clubs bij UiTPAS Gent er wel in. Maar hoe?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Hoe een click rate van 45% krijgen?

07 jul. 2017

Segmentatie helpt om jouw doelpubliek nauwkeuriger af te bakenen en gerichter aan te spreken. Het gevolg: een hoger bereik en een beter resultaat op jouw campagne. Daarvan getuigde de e-mailcampagne in 2016 rond Theater aan Zee.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Quick wins na een mini-audit in Neerpelt

21 jun. 2017

Herhaling is de sleutel om een boodschap te laten doordringen. Tot die conclusie kwamen we nogmaals na het bezoek van partnermedewerker Sam, die met cijfers, voorbeelden en analyses afzakte naar het land van de Dommel.

Meer lezen