UiT in 2023
Al 15 jaar lang geeft het vertrouwde UiTlabel aan waar je als inwoner van Vlaanderen en Brussel terecht kan voor een geschikte, kwalitatieve vrijetijdsactiviteit.
We zetten graag enkele UiTnetwerkcijfers van 2023 op een rij!
Hang deze infographic op, en feliciteer ook je collega's die afgelopen jaar activiteiten invoerden of nakeken, en verenigingen die mee zorgen voor een volle UiTkalender.
Meer dan een logo, daarom gebruik jij al 15 jaar UiT
UiT is hét collectief vrijetijdslabel voor bijna alle steden, gemeenten en regio’s in Vlaanderen.
UiT is het herkenbaar en vertrouwde label voor kwalitatieve vrije tijd dicht bij huis.
UiT verwijst steeds naar het volledige lokale vrijetijdsaanbod.
UiT siert talloze vrijetijdskanalen: UiTagenda’s, magazines, nieuwsbrieven sociale media, affiches, digitale infoborden,...
5 tips
om samen nog meer uit UiT te halen in 2024 (en in de jaren nadien)
1. Ontdek de vernieuwde UiTnetwerk partnerpagina: daar vind je onze tips, handleidingen, inspiratie en praktijkvoorbeelden om steeds de beste vrijetijdscommunicatie te maken. Keuzestress of weinig tijd? Lees dan alvast zeker over Nieuw publiek overtuigen met UiTcommunicatie en De kracht van het UiTlabel. We geven ook een opfrissing van hoe je het UiTlabel moet gebruiken.
2. Zorg dat je helemaal mee bent met de nieuwste trends in vrijetijdscommunicatie, dankzij onze opleidingen en kennisevents.
3. Gebruik je UiTdata voor een nog beter strategisch onderbouwde UiTcommunicatie en vrijetijdscommunicatiebeleid. Hiervoor kun je ook een datagedreven begeleiding op maat van jouw stad of gemeente boeken.
4. Heb je onlangs zelf je UiTcommunicatie geoptimaliseerd? Laat het ons dan ook zeker weten. Misschien zit er wel een mooi praktijkvoorbeeld in!
5. Zeg nee tegen FOMO in 2024: schrijf je in op de maandelijkse UiTnetwerk nieuwsbrief en volg ons op LinkedIn.
Alles over UiT
Ga verder aan de slag met het UiTlabel en bereik een nieuw en divers publiek.
Zo gebruik je het UiTlabel
Gebruik je het UiTlabel? Volg dan enkele richtlijnen om het label optimaal te laten renderen.
Aan de slag
Bouwstenen van een UiTstrategie die werkt: wat heb je nodig om meer en ander publiek te bereiken met je gemeentelijke of regionale UiTcommunicatie?
Mini-audit van je vrijetijdscommunicatie
Wat zit al goed en wat kan beter in de communicatie rond vrije tijd, vanuit de stad of gemeente?