Als buurlanden kunnen we veel van elkaar leren. Daarom organiseren we i.s.m. Cultuurmarketing.nl en De Brakke Grond op dinsdag 7 mei een Nederlandse namiddag in Theaterhuis hetpaleis in Antwerpen. Het thema van de middag waarover we ervaringen en kennis uitwisselen is CRM en datagedreven marketing.

In mei 2018 organiseerden we i.s.m. Cultuurmarketing en de Brakke Grond de eerste Vlaamse Middag in Amsterdam. Toen lieten we ons inspireren door het Vlaamse begrip 'publiekswerking'. Dit jaar keren we de rollen om en reizen we af naar Antwerpen. Daar delen Nederlandse marketeers hun kennis en ervaring op het gebied van CRM en datagedreven marketing.

We organiseren deze middag voor marketing/communicatiemanagers en -medewerkers uit Vlaanderen en Brussel. Het doel is om te leren van de expertise van Nederlandse vakgenoten en ideeën uit te wisselen.

Het programma wordt binnenkort bekend gemaakt. Save the date en meld je nu alvast aan. Vlaamse marketeers kunnen hier input en ideeën geven over het programma.

Praktische informatie en aanmelden

Wanneer: dinsdag 7 mei 2019.
Tijden: ca. 13:00 – 17:00 uur (o.v.b.), exclusief afsluitende borrel.
Waar: hetpaleis, Antwerpen (op loopafstand van Antwerpen Centraal).
Kosten: Cultuurmarketing leden en UiTPASaanbieders*: 30 euro / regulier: 50 euro. De prijs is exclusief BTW en inclusief consumpties (voor Vlaamse organisaties geldt geen BTW i.v.m. intracommunautaire levering). 

* Cultuurmarketing leden kunnen een gereduceerd ticket betalen via de webshop van Cultuurmarketing. Voor UiTPASaanbieders bieden we uitsluitend de mogelijkheid tot betaling op factuur: UiTPASaanbieders melden zich hier aan. 

Schrijf je in