Op maandag 7 december 2026 verwelkomen we je in De Bijloke in Gent voor het publiqForum: dé ontmoetingsplek voor iedereen die werkt rond vrijetijdsparticipatie, vrijetijdscommunicatie en cultuureducatie.
Voor wie?
Voor communicatiemedewerkers, beleidsmakers, publiekswerkers, UiTPAS-medewerkers, vrijetijdsmarketeers, cultuureducatoren en iedereen die vrije tijd toegankelijker en inclusiever wil maken. Werk je bij een lokaal bestuur, cultuurhuis, sportvereniging, jeugdorganisatie, intergemeentelijke samenwerking of een andere vrijetijdspraktijk? Dan is het publiqForum jouw plek.
Of je nu vooral inzet op communicatie of op participatie, samen maken we vrije tijd écht van iedereen.
Praktisch
- Locatie: het publiqForum gaat door in de Bijloke in Gent.
- Prijs: een ticket kost 100 euro excl. btw (= € 121 incl. BTW) (standaardtarief) of 20 euro excl. btw (= € 24,20 incl. btw) (sociaal tarief) .
Hiervoor krijg je een pak inspirerende sessies en workshops, hapjes en drankjes om je een hele dag op de been te houden en heel wat ontmoetingskansen. - Q&A: alles wat je moet weten over een vlotte deelname aan het publiqForum.
- Zit je met een vraag over je ticket, het tarief, toegankelijkheid of iets anders? We helpen je graag. Contacteer ons via nienke@publiq.be of 02 551 18 70.
- Inschrijven kan vanaf september 2026. Dan onthullen we ook het programma.