Hoe maak je UiTPAS zichtbaar aan je balie? Hoe prikkel je je bezoekers ter plaatse om met UiTPAS aan de slag te gaan? Hoe zorg je ervoor dat je inwoners in één oogopslag zien wat UiTPAS is en wat de voordelen zijn?

We helpen je op weg met enkele voorbeelden én een handige toolkit.

Opvallend promomateriaal op locatie en in het straatbeeld

Zet UiTPAS in de kijker om bezoekers en voorbijgangers te doen kennismaken met UiTPAS, bijvoorbeeld aan de balie, gevel, in de stad, ...

Laat ook de spaarzuil opvallen met bijvoorbeeld een opvallende pijl, een wobbler, vloerstickers, ... of maak gebruik van spaar QR-codes wanneer je de zuil niet kunt versplaatsen.

Eventcommunicatie

Pak het origineel aan met in het oog springende promostands op festivals, markten, lanceringsevents ...

In Deerlijk kunnen de sportclubs beachflags met het UiTPAS-logo erop ontlenen. Die kunnen aan de balie of kassa worden gezet waar er punten worden gespaard. Dit werkt echt goed!
Delphine Decock
sportconsulente Deerlijk

Bouwstenen voor je UiTPAS-communicatie

Download het UiTPAS-logo en de pictogrammen en bekijk de fotodatabank.

Meer lezen

Promotiemateriaal

Gebruik kant en klaar promotiemateriaal zoals vloerstickers, tekstsjablonen, een filmpje, een folder, ...

Meer lezen

Aan de slag

Hoe pak je je UiTPAS-communicatie aan? Maak werk van je communicatiestrategie en -planning, en ga aan de slag met de UiTPAS segmentatietool.

Meer lezen