Vanaf maandag 27 september geven wij het startschot van de lanceringscampagne van het nieuwe jongerenlabel van UiTinVlaanderen: UiTX. Je kan ons spotten op allerlei online kanalen zoals Instagram en TikTok, maar ook op de radio én op een aantal studentenkick-offs. Met de campagne ‘x doen?’ willen we jongeren van 16 tot 26 jaar aanmoedigen om samen op cultuuravontuur te trekken. Hun inspiratie daarvoor kunnen zoeken in de UiTX-kalender, voor de gelegenheid omgedoopt tot de ‘knalender’. Want er mag weer geknald worden!
X doen op een student take-off
Wie aan ons rad van cultuur draait, maakt kans op een exclusief UiTX-heuptasje, tickets voor een concert, museum, film... Of een troostprei(s). Studenten kunnen het rad een draai geven op volgende locaties:
- Students on stage Antwerpen 27/09/'21 12u00-19u00
- Brussel Brost 30/09/'21 12u00-19u00
- Student Take-Off Hasselt 06/10/'21 16u00-20u00
- VUB Kick off 07/10/'21 12u00-18u00
"Jongeren bereiken doen we niet alleen, we werken daarvoor samen met allerlei partners."
Kan UiTX jouw organisatie, onderwijsinstelling of lokale overheid ondersteunen om meer jonge mensen cultuur te laten proeven?
UiTX-kalender op WAT WAT
Om jongeren nog beter te kunnen informeren over het cultuuraanbod, gebruikt het jeugdinformatieplatform WAT WAT de jongerenagenda-widget van publiq.
Zo vinden nieuwe, jonge bezoekers hun weg naar jouw activiteit
De gecureerde UiTX-agenda is dé plek om een nieuw, jong publiek aan te spreken.