Resultaten filteren
Project
Doelgroep
Resultaten filteren
Praktijkvoorbeeld

Get social!

Laura Delauré — 10 nov. 2018

We zitten allemaal op sociale media, en je gebruikt ze waarschijnlijk ook om de activiteiten van jouw cultuurhuis te promoten.
Maar sporen jullie ook jullie bezoekers aan om hun ervaringen te delen?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Familievriendelijkheid in het Red Star Line Museum

12 okt. 2018

Elk cultuurhuis kan familievriendelijk zijn, zelfs als je collectie over een minder voor de hand liggend thema gaat. Dorine De Vos, publiekswerker in het Red Star Line, vertelt hoe.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Trek de straat op.

11 okt. 2018

Hoe laat je kansarme jongeren of gezinnen kennismaken met "hoogdrempelige" cultuur?

Meer lezen
Tips & tricks

Meer publiek met sociale media: enkele tips

24 sep. 2018

Collega Lene illustreert aan de hand van vier publiq cases hoe je sociale media efficiënt kan inzetten

Meer lezen
Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

UiTPAS Westhoek wil verruimen

10 sep. 2018

Verhalen van mensen werken om verenigingen warm te maken voor UiTPAS.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Niet iedereen moét in het rode pluche”

10 sep. 2018

Gesegmenteerd uitnodigingen te versturen met het UiTPASprogramma.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

"UiTPAS is een eerste stap, maar investeer ook in toeleiding"

10 sep. 2018

Cultuur kost geld. UiTPAS biedt de mogelijkheden om deel te nemen. Dat betekent veel voor mij.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Cultuur in groep smaakt beter”

10 sep. 2018

We stellen vast dat niet iedereen de kracht heeft om zijn eentje naar een initiatief te gaan. Daarom dat wij mensen willen verzamelen en verbinden.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Samenwerking loont”

10 sep. 2018

Vroeger werkte elke dienst hier wat op z’n eiland. Door UiTPAS overleggen we regelmatiger.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak

10 sep. 2018

Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

“Geen wachtrijen meer door automatische verlenging kansenstatuut”

10 sep. 2018

Het is voor alle partijen een fikse tijdsbesparing.

Meer lezen