Get social!
We zitten allemaal op sociale media, en je gebruikt ze waarschijnlijk ook om de activiteiten van jouw cultuurhuis te promoten.
Maar sporen jullie ook jullie bezoekers aan om hun ervaringen te delen?
Familievriendelijkheid in het Red Star Line Museum
Elk cultuurhuis kan familievriendelijk zijn, zelfs als je collectie over een minder voor de hand liggend thema gaat. Dorine De Vos, publiekswerker in het Red Star Line, vertelt hoe.
Trek de straat op.
Hoe laat je kansarme jongeren of gezinnen kennismaken met "hoogdrempelige" cultuur?
Meer publiek met sociale media: enkele tips
Collega Lene illustreert aan de hand van vier publiq cases hoe je sociale media efficiënt kan inzetten
“Niet iedereen moét in het rode pluche”
Gesegmenteerd uitnodigingen te versturen met het UiTPASprogramma.
"UiTPAS is een eerste stap, maar investeer ook in toeleiding"
Cultuur kost geld. UiTPAS biedt de mogelijkheden om deel te nemen. Dat betekent veel voor mij.
“Cultuur in groep smaakt beter”
We stellen vast dat niet iedereen de kracht heeft om zijn eentje naar een initiatief te gaan. Daarom dat wij mensen willen verzamelen en verbinden.
“Samenwerking loont”
Vroeger werkte elke dienst hier wat op z’n eiland. Door UiTPAS overleggen we regelmatiger.
UiTPAS Leuven wil uitbreiden met gerichte aanpak
Onze zorg is nu dat UiTPAS beleefd wordt als een pas voor iedereen, dat we heel diverse mensen kunnen bereiken met de pas.
“Geen wachtrijen meer door automatische verlenging kansenstatuut”
Het is voor alle partijen een fikse tijdsbesparing.