Met de UiTPAS-app kunnen pashouders moeiteloos punten sparen en gepersonaliseerde aanbevelingen ontvangen.

In februari 2024 introduceren we bovendien de gezinsbeleving: de UiTPAS-beheerder binnen een gezin kan dan moeiteloos alle UiTPAS-profielen beheren via de app. Deze aankondiging start in februari, wanneer de app ook volledig beschikbaar wordt voor gezinnen.

Zo willen we pashouders activeren en dichter bij het vrijetijdsaanbod van de steden en gemeenten brengen.

Doe mee met de campagne

Wat kun jij doen om de app mee in de kijker te zetten?

  • Communiceer mee over de app op al je kanalen.
    • Elke UiTPAS-gemeente heeft bij het begin van de campagne promomateriaal (affiches en wobblers) ontvangen. Hang dit materiaal op bij UiTPAS-verkooppunten, infobalies, UiTPAS-zuilen of op een andere interessante plaatsen waar veel pashouders voorbij komen. Zo informeer je pashouders dat er ook een UiTPAS-app bestaat en dat ze "meer uit hun UiTPAS kunnen halen met de app."
    • Deel informatie en de promobeelden via je website, sociale media, nieuwsbrief, brochure, magazine... Hiervoor kun je aan de slag met het campagnemateriaal.
  • Zoek nieuwe (online) voordelen: Samen maken we zo de UiTPAS-app waardevoller.

Aan de slag

Gebruik campagnebeelden, voorbeeldteksten, ... Dit materiaal kun je het hele jaar door inzetten in je online en printcommunicatie.

Heb je een vraag over de campagne of het campagnemateriaal? Wil je extra affiches of wobblers?
Neem contact op met Kathleen.

Kathleen Mine
Neem contact op met
Kathleen Mine
UiTPAS marketing manager
email hidden; JavaScript is required

De campagne voor de UiTPAS-app is afgerond, maar blijf gerust pashouders aanmoedigen om de app te gebruiken met het bestaande campagnemateriaal. Dit is de tussenstand aan het einde van de campagne:

  • 42.570 mensen hebben de app gebruikt om punten te sparen of voordelen te ruilen.
  • Sinds de lancering zijn er gemiddeld 18.761 actieve gebruikers per maand.
  • De app werd in totaal 202.000 keer gebruikt sinds de start van de campagne.
  • Pashouders hebben in totaal 59.931 punten gespaard via de spaar-QR in de app, wat overeenkomt met 13% van de totale gespaarde UiTPAS-punten.

UiTPAS-app campagne stimuleert actiever gebruik van de app

15 mrt 2024

De eerste fase van de UiTPAS-app-campagne leidde tot een opmerkelijke toename van het aantal app-gebruikers. Kijk mee naar de tussenstand van de promocampagne!

Meer lezen