Campagnemateriaal
Je kunt het hele jaar door het campagnemateriaal gebruiken. In deze map vind je afbeeldingen en advertenties voor online en druk, en drukklare flyers.
Campagne
Om de UiTPAS-app bij een breed publiek bekend te maken, lanceerde publiq de UiTPAS-app campagne.
- Tijdens de campagneperiodes (2024) voerde publiq enkele bovenlokale marketing- en communicatie-acties.
- Opmaak drukklare en online campagnebeelden in verschillende formaten
- Online advertenties (sociale media & Google ads)
- Affiches drukken en verdelen bij UiTPAS-gemeenten
- Segmentatiemail naar alle pashouders die app nog niet hebben gedownload op woensdag 30 oktober.
- Lokale besturen en organisatoren zetten in dezelfde periode volop mee in op het bekend maken van de app.
Nu de bovenlokale campagne is afgelopen, kun je als lokaal bestuur of UiTPAS-organisator uiteraard de app in de kijker blijven zetten bij je publiek. Daarvoor kun je gebruik blijven maken van het campagnemateriaal.
Wat kun jij doen om de app mee in de kijker te zetten?
1. Communiceer voortdurend mee over de app op al je kanalen.
- Gebruik de flyers voor nieuwe pashouders aan je verkoopsbalies.
Elk lokaal bestuur krijgt in februari 2025 flyers opgestuurd. Zijn je flyers op? Dan kun je ze zelf drukken.
Ben je nieuw bij UiTPAS sinds februari 2025? Vraag je flyers aan je partnermedewerker bij publiq. - Elke UiTPAS-gemeente heeft affiches en wobblers ontvangen.
Hang de affiches op bij UiTPAS-verkooppunten, infobalies, UiTPAS-zuilen of op andere interessante plaatsen waar veel pashouders voorbij komen.
Heb je nog campagnemateriaal over? Deze kan je gerust hergebruiken. We hebben nog affiches op overschot, contacteer je partnermedewerker om er te ontvangen. - Deel informatie, de promobeelden en advertenties via je website, sociale media, nieuwsbrief, brochure, magazine...
- Breng balie-medewerkers en andere collega's op de hoogte van de campagne en van de app. Zo kunnen zij ook mondeling het publiek informeren en enthousiast maken.
We merken wel dat er nu mensen van buiten Dendermonde zijn die sneller de stap zetten naar het cultuurhuis via online voordelen.
2. Zoek nieuwe (online) voordelen
Samen maken we de UiTPAS-app waardevoller. Online om te ruilen voordelen zijn een laagdrempelige manier om (nieuwe) bezoekers te laten participeren bij jouw aanbod!
Enkele succesvolle voorbeelden van online om te ruilen voordelen zijn:
- Een actie voor het goede doel
- Een tijdelijke korting voor een specifiek evenement
- Een permanente korting voor het volledige aanbod
Ga je de uitdaging mee aan? Gebruik deze campagne als aanleiding om nieuwe online om te ruilen voordelen te bedenken en aan te bieden.
Aan de slag
Gebruik campagnebeelden, voorbeeldteksten, ... Dit materiaal kun je het hele jaar door inzetten in je online en printcommunicatie.
Heb je een vraag over de campagne of het campagnemateriaal?



Punten sparen via de UiTPAS-app
Kaart niet op zak? Pashouders kunnen eenvoudig punten sparen via de mobiele UiTPAS-app!

UiTPAS-app campagne stimuleert actiever gebruik van de app
De eerste fase van de UiTPAS-app-campagne leidde tot een opmerkelijke toename van het aantal app-gebruikers. Kijk mee naar de tussenstand van de promocampagne!

Verbeterde ervaring voor families in de UiTPAS-app gelanceerd
Een nieuwe update van de UiTPAS-app staat live in de app stores. Deze update bevat o.a. de nieuwe functionaliteiten voor gezinnen.