Wat?

Een hele dag workshop met een beetje theorie en veel praktijk, met de focus op online content marketing.

Na deze workshop weet je:

  • Hoe je slimme selecties kunt maken uit het uitgebreide aanbod van de UiTdatabank.
  • Hoe je het juiste aanbod voor elk publiek via het meest geschikte kanaal communiceert.
  • Wat de essentiële elementen van contentplanning en redactionele afbakening zijn.
  • Hoe je de juiste boodschap kiest om een breed publiek te overtuigen.

Kortom, allemaal praktische handvaten om het maximale uit jouw UiTcommunicatie te halen, om je publiek écht goesting te geven om naar jouw activiteit of evenement te komen!

Begeleider

Joke Van der Maelen is online content marketeer bij publiq voor UiTinVlaanderen. Haar doel is om samen met het marcom-team van publiq zoveel mogelijk mensen warm te maken voor zoveel mogelijk UiTactiviteiten. Zij geeft je graag concrete tips en handvaten, rechtstreeks uit de marcom-expertise bij publiq. Met haar tips kun je zelf lokaal (of regionaal) een zo breed en divers mogelijk publiek met gerichte boodschappen enthousiast kan maken voor jouw activiteiten.

Voor wie?

  • Communicatiemedewerkers van steden, gemeenten of regio's.
  • Vrijetijdsmedewerkers die ook communicatie voeren

Praktisch

  • Wanneer: Donderdag 13 juni om 10u00 tot omstreeks 16u.
  • Waar: De workshop vindt plaats bij publiq, Henegouwenkaai 41-43, 1080 Brussel.
  • Prijs: 175 euro excl. btw.
  • Schrijf je in voor 6 juni, de plaatsen zijn beperkt!
Toon Beullens
Neem contact op met
Toon Beullens
Consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie
email hidden; JavaScript is required
JavaScript is required to reveal this message.

Heb je meer theoretische achtergrond nodig bij dit thema? Dan kun je de workshop 'UiT in de gemeentelijke communicatiematrix' volgen op 14 mei bij publiq.

publiq""

UiT in de gemeentelijke communicatiematrix

14 mei 2024 10:00 - 16:00

Hoe bereik je een breed publiek met UiTcommunicatie, passend in het geheel van je gemeentelijke communicatie?

Meer lezen