Via verschillende kanalen, op verschillende momenten en in functie van verschillende doelgroepen informeer je je publiek en maak je hen enthousiast over de activiteiten en voordelen.


UiTPAS in je gemeentelijke communicatie
Integreer UiTPAS structureel in je gemeentelijke communicatie om (nieuwe) inwoners het hele jaar door te informeren en te inspireren.

Hoe bereik je jongeren met UiTPAS?
Ook bij jongeren kan UiTPAS leiden tot meer participatie! Ga aan de slag met onze tips en inzichten.

Relance: opnieuw eropuit met UiTPAS
Steeds meer vrijetijdsinitiatieven kunnen (binnenkort) terug de deuren openen. Een echte relance kondigt zich aan! Hoe breng je UiTPAS opnieuw en op tijd terug onder de aandacht bij je publiek?

UiTPAS als vriendenpas van het cultuurcentrum
Een vriendenpas of reductiepas van je CC integreren in de UiTPAS heeft veel voordelen, zowel voor de organisator als voor het publiek. Onder andere het Liers Cultuurcentrum, de Grote Post en Cultuurhuis Merelbeke passen dit principe toe.

De Paspartoe customer journey in kaart gebracht
VGC & Muntpunt (Brussel) zetten stappen naar een meer toegankelijke en gebruiksvriendelijkere Paspartoe-ervaring.
Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd
Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?