Via verschillende kanalen, op verschillende momenten en in functie van verschillende doelgroepen informeer je je publiek en maak je hen enthousiast over de activiteiten en voordelen.

Aan de slag

De principes van UiTPAS-communicatie

06 mrt. 2020

UiTPAS steeds top of mind bij je publiek: zo doe je dat.

Meer lezen

UiTPAS in je gemeentelijke communicatie

Integreer UiTPAS structureel in je gemeentelijke communicatie om (nieuwe) inwoners het hele jaar door te informeren en te inspireren.

Meer lezen
Verslag kennisevent

Hoe bereik je jongeren met UiTPAS?

17 jun. 2020

Ook bij jongeren kan UiTPAS leiden tot meer participatie! Ga aan de slag met onze tips en inzichten.

Meer lezen
Aan de slag

Relance: opnieuw eropuit met UiTPAS

18 mei 2021

Steeds meer vrijetijdsinitiatieven kunnen (binnenkort) terug de deuren openen. Een echte relance kondigt zich aan! Hoe breng je UiTPAS opnieuw en op tijd terug onder de aandacht bij je publiek?

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

UiTPAS als vriendenpas van het cultuurcentrum

16 jun. 2021

Een vriendenpas of reductiepas van je CC integreren in de UiTPAS heeft veel voordelen, zowel voor de organisator als voor het publiek. Onder andere het Liers Cultuurcentrum, de Grote Post en Cultuurhuis Merelbeke passen dit principe toe.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

De Paspartoe customer journey in kaart gebracht

02 aug. 2021

VGC & Muntpunt (Brussel) zetten stappen naar een meer toegankelijke en gebruiksvriendelijkere Paspartoe-ervaring.

Meer lezen
Praktijkvoorbeeld

Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd

19 jun. 2020

Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?

Meer lezen