Via verschillende kanalen, op verschillende momenten en in functie van verschillende doelgroepen informeer je je publiek en maak je hen enthousiast over de activiteiten en voordelen.

UiTPAS Haspengouw
Aan de slag

De principes van UiTPAS-communicatie

06 mrt. 2020

UiTPAS steeds top of mind bij je publiek: zo doe je dat.

Meer lezen
Priscilla du preez pt A 7 O Dac Ak unsplash 1
Verslag kennisevent

Hoe bereik je jongeren met UiTPAS?

17 jun. 2020

Ook bij jongeren kan UiTPAS leiden tot meer participatie! Ga aan de slag met onze tips en inzichten.

Meer lezen
© Philippe Denayer (Wannabes)
Aan de slag

Relance: opnieuw eropuit met UiTPAS

18 mei 2021

Steeds meer vrijetijdsinitiatieven kunnen (binnenkort) terug de deuren openen. Een echte relance kondigt zich aan! Hoe breng je UiTPAS opnieuw en op tijd terug onder de aandacht bij je publiek?

Meer lezen
LIER locatie
Praktijkvoorbeeld

UiTPAS als vriendenpas van het cultuurcentrum

16 jun. 2021

Een vriendenpas of reductiepas van je CC integreren in de UiTPAS heeft veel voordelen, zowel voor de organisator als voor het publiek. Onder andere het Liers Cultuurcentrum, de Grote Post en Cultuurhuis Merelbeke passen dit principe toe.

Meer lezen
Infobalie Muntpunt Paspartoe ©Sien Verstraeten
Praktijkvoorbeeld

De Paspartoe customer journey in kaart gebracht

02 aug. 2021

VGC & Muntpunt (Brussel) zetten stappen naar een meer toegankelijke en gebruiksvriendelijkere Paspartoe-ervaring.

Meer lezen
Uitpascaravan zuidwest 2
Praktijkvoorbeeld

Communiceren over UiTPAS: Zuidwest focust op kwetsbaar publiek en de jeugd

19 jun. 2020

Wat zijn de principes van UiTPAScommunicatie en hoe ging UiTPAS regio Zuidwest hiermee aan de slag tijdens en na de coronacrisis?

Meer lezen