UiTdatabank, UiTiD of een andere applicatie die even UiT is... Erg vervelend voor je werking, partners en eindgebruikers. Ontdek hier hoe onze nieuwe statuspagina jou kan helpen bij het verlenen van de best mogelijke service. 

Ons technische team zet voortdurend in op de stabilisatie en performantie van onze producten, maar sommige problemen vallen spijtig genoeg niet te voorzien of voorkomen. We vinden betrouwbare informatie en heldere dienstverlening echter belangrijk, in goede én kwade dagen.

Om hieraan tegemoet te komen, riepen we de statuspagina status.publiq.be in het leven. Met deze statuspagina willen we jullie, onze partners en externe leveranciers, inzicht bieden in de status van de productie-applicaties en services van publiq vzw. Je vindt er daarom onze belangrijkste producten opgelijst met hun actuele status.

Bij problemen, gepland onderhoud en storingen, worden de statussen van de betrokken services aangepast en worden e-mailnotificaties verzonden. Deze meldingen worden door ons technische team verstuurd, en geven aan wat de impact en geanticipeerde duurtijd van een probleem of onderhoud zal zijn. Zo kunnen we jullie in de toekomst sneller informeren, en kunnen jullie eigen partners of eindgebruikers ook beter van dienst zijn. 

Wens je ook als eerste op de hoogte te blijven van een wijziging in de status van UiTdatabank, de UiTPAS-balie-applicatie of een andere service? Schrijf je dan nu in op de e-mailnotificaties van onze statuspagina.

Hou me op de hoogte!