Publiek19, op 19 maart 2019 in de Gentse Vooruit, wordt meer dan ooit een dag vol inspiratie over hoe je meer publiek bereikt. Op de affiche staan tientallen sessies, workshops, praktijkvoorbeelden, demo’s, speeddates, experts, en een keynote- en slotspreker met faam. De inschrijvingen zijn begonnen op 19 november.

 



In de voorbije twee edities zat de Minard telkens al snel vol (300 deelnemers). Daarom slaat Publiek19 zijn vleugels uit en verhuist de inspiratiedag naar Kunstencentrum Vooruit, 100 meter verderop.

 

Experts, workshops, demo’s

In de Vooruit verwachten we op 19 maart 500 deelnemers van organisaties uit alle sectoren van social profit en overheid. Op de affiche staan tientallen sessies over digitale communicatie, storytelling, sociale media, marketingstrategie, innovatie, ambassadeurschap, jongerenmarketing, participatie, diversiteit, digitale beleving – en nog veel meer.

Nog meer dan in vorige edities kun je inspiratie opdoen via verschillende formats: sessies met experts, workshops, praktijkvoorbeelden van andere organisaties, demo’s van interessante tools, speeddates …

 

Keynotes

De eerste namen zijn ondertussen bekend. Kaat Peeters, directeur van de Sociale Innovatiefabriek en coauteur van het overal zeer gesmaakte Zaken die je raken, zal de hele dag volgen en van het slot van Publiek19 een echte finale maken, met een terugblik op de inspiratiedag en tegelijk een inspirerend verhaal voor social profit en overheid.

In de Social Room is Kel Wouters van social media agency So Buzzy de keynote. Met haar team liet ze de afgelopen jaren bedrijven als KBC, Nokia, Orange en Holiday Inn scoren op sociale media. Ze begeleidden ook SOS Kinderdorpen, Sensoa en Vlaamse Stichting Verkeerskunde.

Op Publiek19 inspireert ze je met een pak concrete cases waarvan je de principes ook voor jouw organisatie kunt toepassen.

 

Inschrijvingen

De inschrijvingen voor Publiek19 zijn begonnen op 19 november 2018. Alle praktische info vind je op deze pagina. Meteen inschrijven kan via deze link.

Publiek19 is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal en publiq, met de steun van de Stad Gent en De Standaard.