Bereik een breed publiek met publicatie op meer dan 1000 kanalen
Bereik meer mensen met je activiteiten: maak gebruik van de UiTdatabank voor een grootschalige publicatie en om te verschijnen in specifieke agenda's voor een bepaald doelpubliek.
CC De Bogaard toont aan dat eenvoudige inspanningen met UiTPAS resultaten opleveren
CC De Bogaard bewijst dat je geen spectaculair omruilvoordeel of enorme promotiecampagnes nodig hebt om een effect te bekomen.
Achter de schermen van de UiTdatabank: de Festival-check
Wat gebeurt er achter de schermen van de UiTdatabank om het publiek een volledig festivaloverzicht te bieden en hoe kun jij het meeste uit jouw festivalinvoer halen?
Een rolstoelhelling is niet genoeg
Hoe kunnen onze musea toegankelijker worden voor kinderen met een beperking?
Verenigingen betrekken bij UiTPAS, hoe pak je dat aan?
Stad Blankenberge vertelt hoe zij verenigingen, clubs en organisatoren engageren voor UiTPAS.
De man die het volk leert kijken
Zo omschrijft een bezoeker van het KMSKA Bart Van Peer, de blinde host van Radio Bart. Nestel je naast hem in de comfortabele studiostoel en kijk samen naar kunst. Wedden dat je meer zal zien?
Nieuwe huisstijl Paspartoe promoot nog beter vrije tijd voor alle Brusselaars
De Brusselse UiTPAS in een nieuw jasje naar aanleiding van het tienjarige bestaan.
De kracht van het UiTlabel
Gebruik het UiTlabel voor efficiënte én herkenbare vrijetijdscommunicatie.
Samen Lezen als verbindende methodiek
Ze kwamen, lazen en leerden. Het Netwerk Vitamine C - het kennisnetwerk voor cultuureducatoren van publiq - kwam eind april samen om samen te lezen. De weldadige effecten daarvan delen we graag met jullie.
De 360° UiT-strategie van Kontich
“Gedeelde verantwoordelijkheid” en “denken vanuit de burger” zijn dé uitgangspunten die van UiT in Kontich een succes maken, vertellen Sara Peeters en Kevin Celis van de gemeente Kontich.