Wat?
We leven in gedigitaliseerde tijden. En toch blijft gedrukte vrijetijdscommunicatie van cruciaal belang om je publiek te informeren en te overtuigen.
In deze workshop kom je meer te weten over de rol van print in je vrijetijdscommunicatiemix: Hoe kan de kracht van print je helpen om bepaalde doelstellingen in publiekscommunicatie te bereiken? Met welke redactionele hefbomen kan je de vrijetijdsparticipatie van je lezers verhogen?
Voor wie?
Voor iedereen die zijn vrijetijdsprintkanalen wil optimaliseren, met nieuwe publicaties aan de slag wil of een introductie wil in gedrukte vrijetijdscommunicatie.
- Medewerkers van steden, gemeenten en regio's van het UiTnetwerk
- Grotere organisatoren & cultuurhuizen
- Koepelorganisaties
Praktisch
- Wanneer: Dinsdag 26 september om 10u00.
- Waar: De workshop vindt plaats bij publiq, Henegouwenkaai 41-43, 1080 Brussel.
- Prijs: 75 euro excl btw
- Interactie: Tijdens deze sessie kun je je vragen stellen, en concrete voorbeelden uit je eigen printpraktijk voorleggen ter beoordeling.
- De inschrijvingen voor deze opleiding zijn afgesloten. Wil je toch deelnemen? Contacteer toon@publiq.be

Neem contact op met
Toon Beullens
Consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie
email hidden; JavaScript is required
JavaScript is required to reveal this message.