Wat?

Recent voerde publiq een onderzoek uit rond jongeren en cultuurparticipatie. Graag stellen we opnieuw de learnings hieruit voor, en vertellen we hoe hieruit het nieuwe label UiTX is gekomen.

Meer cultuur voor meer jongeren, dat is de missie van UiTX. Met UiTX kunnen 16- tot 26-jarigen in Vlaanderen en Brussel meer cultuur ontdekken: een agenda op maat, inspirerende selecties via e-mail en sociale media, wedstrijden, campagnes of acties op scholen... Belangrijk: alles in samenwerking met jonge makers en curatoren.

Yannick Vertommen is contentmarketeer van UiTX en licht de UiTX-strategie toe. Hoe kwam het merk tot stand, hoe zetten we het in de markt bij deze bijzonder heterogene doelgroep en welke kanalen en acties zijn hieraan verbonden?


Dit webinar is een herhaling van de sessie op het publiqForum (december 2021). Heb je deze sessie gevolgd? Dan hoor je waarschijnlijk niet heel veel nieuws.

Voor wie?

Organisatoren, koepelorganisaties of gemeentebesturen die meer willen weten over vrijetijdscommunicatie -en participatie & jongeren, en inspiratie willen opdoen uit de strategie van UiTX, of die willen samenwerken met UiTX of de UiTX-kalender willen gebruiken.

Praktisch

  • Wanneer: Donderdag 2 juni van 10u tot 12u00
  • Waar: Online, via Zoom
  • Prijs: Gratis
  • Interactie: tijdens deze sessie kun je je vragen stellen.

Katelijne Morreel
Neem contact op met
Katelijne Morreel
Directeur Publieksontwikkeling