De inschrijfperiode voor dit webinar is afgelopen. Wil je er toch bij zijn? Stuur een mailtje naar nienke@publiq.be.

Over deze sessie

In deze sessie gaan we aan de slag met UiTPAS binnen het grotere plaatje van stedelijke, gemeentelijke en regionale communicatie.

Je krijgt inzicht in de link tussen de klantenreis van UiTPAS-pashouders en jouw communicatieplanning, boodschappen en kanalen.

Deze sessie biedt een meer theoretisch perspectief, geïllustreerd met lokale voorbeelden, en richt zich vooral op het activeren van pashouders met '9 tips voor activering' in het activatiegedeelte van de klantenreis.

Ken je de UiTPAS Customer Journey al en heb je meer behoefte aan puur praktische ideeën en tips over UiTPAS-communicatie? Of wil je net inzetten op direct marketing? Schrijf je dan zeker ook in voor een van de andere communicatie-gerelateerde sessies van de UiTPAS Academy.

Voor wie?

  • Communicatiemedewerkers van lokale besturen en regio’s
  • UiTPAS-trekkers

Praktisch

Dag & uur: 27/02 om 10.00u
Locatie: online via Zoom
Inschrijven:

  • Een registratiecode (€ 295 excl BTW) geeft je toegang tot alle sessies van de UiTPAS Academy. Deze code is gebonden aan je gemeentebestuur en kun je delen met al je collega's. Heb je nog geen code? Koop eerst je code aan.
  • Elke collega schrijft zich individueel in voor de afzonderlijke sessies van de UiTPAS Academy via het formulier onderaan de pagina

Kan je er niet bij zijn op 27 februari? Niet getreurd, deze sessie zal ook plaatsvinden op 26 september.

Dit webinar is een onderdeel van de UiTPAS Academy 2024. Heeft jouw organisatie al een registratiecode aangeschaft? Dan kun je je met deze code inschrijven voor dit webinar. Heb je nog geen code? Registreer je dan eerst, en wij bezorgen je een code. Daarna kun je inschrijven voor dit en alle andere webinars van deze UiTPAS Academy. De ticketcode is geldig voor alle collega’s van jouw organisatie, voor alle sessies.