Wat?

We leven in gedigitaliseerde tijden. En toch blijft gedrukte vrijetijdscommunicatie van cruciaal belang om publiek te informeren en te overtuigen.

In dit webinar kom je meer te weten over de rol van print in je vrijetijdscommunicatiemix: Hoe kan de kracht van print je helpen om bepaalde doelstellingen in publiekscommunicatie te bereiken? Wat is de rol van grafisch design daarin? Met welke redactionele hefbomen kan je je participatieverhogende doelstellingen te realiseren?

Voor iedereen die zijn printkanalen wil optimaliseren, met nieuwe publicaties aan de slag wil of een introductie wil in printcommunicatie.

Voor wie?

  • Medewerkers van steden & gemeenten van het UiTnetwerk
  • Grotere organisatoren & cultuurhuizen
  • Koepelorganisaties

Praktisch

  • Wanneer: Dinsdag 14 juni van 10u tot 11u30
  • Waar: Online, via Zoom
  • Prijs: 35 euro (excl. btw)
  • Interactie: tijdens deze sessie kun je je vragen stellen.
Toon Beullens
Neem contact op met
Toon Beullens
Partnermedewerker UiTnetwerk