Jaarlijks voeren meer dan 28.000 organisatoren samen meer dan 215.000 activiteiten in in de UiTdatabank.

Dit is hét platform bij uitstek om in één klap een nieuw en breed publiek te bereiken. Want je voert een keer in in de UiTdatabank, en je aanbod staat meteen op heel wat vindplekken, online en offline.

Op onze eigen UiTinVlaanderen, Vlieg, UiTX en UiTPAS.be. Daarnaast kan het ook verschijnen in zo'n 1000 agenda’s van lokale of nationale media, overheden of organisaties.

Wat komt er aan bod?

In deze korte lunchwebinar bekijken we het volgende:

  • Een kennismaking met de mogelijkheden en het bereik van de UiTdatabank als instrument om je activiteiten naar een breed publiek te promoten.

  • Enkele tips om je bericht ten volle tot zijn recht te laten komen.

  • De basisprincipes van vrijetijdscommunicatiestrategie.

Praktisch

  • Datum: 11/01/2023
  • Uur: 12u - 12u30
  • Prijs: gratis
  • Locatie: online via Zoom
  • Schrijf je gratis in via het formulier onderaan de pagina

Voor wie?

Medewerkers van organisaties die een breed publiek voor hun vrijetijdsactiviteiten willen bereiken.

Spreker

Toon Beullens is consulent vrijetijdscommunicatie en -strategie bij publiq. Toon begeleidt lokale overheden en organisaties bij het effectief inrichten van hun communicatiestrategie en helpt hen op weg met concrete handvatten om een breed publiek te bereiken.