Het doel? Uitwisselen, over het muurtje kijken en inspiratie opdoen met 17 interessante sprekers die het beste van zichzelf geven met hun inspirerende talk op één van de drie grote podia in Vooruit en zo de werking van je social-profitorganisatie een serieuze boost te geven.

De thema’s innovatie, efficiëntie en communicatie staan daarbij centraal.

Praktisch

publiq op Binnenkoppers: Een diversiteitsplan voor jouw organisatie?

Hoe werk je nu echt aan meer diversiteit, in alle hoeken en kanten van de organisatie? Hoe zorg je voor meer variatie tussen de medewerkers van jouw organisatie? Hoe zorg je voor meer diversiteit bij de partners met wie je samenwerkt? En een diverser publiek dat gebruik maakt van je producten en diensten?

Meer diversiteit is een bewuste keuze: je denk erover na en je moet er actief werk van maken.

publiq startte daarom een traject op dat leidde tot een masterplan diversiteit. Hoe pakten ze dit aan? Hoe ver staan ze? Wat levert het op? Wat kan jij leren uit deze ervaringen?

Katelijne Morreel vertelt hoe publiq dat masterplan diversiteit uitwerkte en uitvoert. Ze wisselt haar bevindingen en ervaringen uit met jou.

Katelijne Morreel is directeur publieksontwikkeling van publiq. Als master in de culturele agogiek werkte Katelijne in diverse functies bij publiq. Haar expertise ligt voornamelijk in strategie-ontwikkeling, doelgroepenwerking en stakeholdermanagement. Ze heeft een hart voor het publiek, en vooral, voor het niet-publiek.